Její příběh je jako vystřiženy z detektivek z dvacátých nebo třicátých let a k této atmosféře ještě přispívá samotné prostředí Paříže. Vžijete se do role Guse MacPhersona, bývalého newyorského soukromého očka, který se shodou okolností potkává se Sophií Blakeovou. Sophia je ztělesněním typické elegantní dámy a jak už to tak bývá - má problém. Tím je v tomto případě záhadná rituální vražda její sestry a švagra. Gus se tak mimoděk opět dostává do své staré kůže a vydává se zjistit tajemství do pařížského podsvětí. Ačkoliv půjde o vážný titul, odehrávající se v reálném světě, jisté tíhnutí k mystice až fantasy mu upřít nemůžeme.
nové obrázkykompletní galerie
Post Mortem má podle Microids obsahovat vlastní systém pro dialogy. Ten vám při každém rozhovoru nabídne několik hotových odpovědí, podle kterých dále určujete konverzaci, ale vše by mělo být mnohem přirozenější a navíc se už daný rozhovor nebude opakovat. Můžete mluvit pravdu, lhát, mlžit atd. Jen samotný obsah ale nestačí a stejně jako v životě, i zde bude hodně záležet na "řeči těla", tedy způsobu jakým mluvíte a jak se u toho chováte. Mezi postavami, se kterými máte mít tu čest, se kromě Sofie objeví ještě policista, majitel bistra, arogantní úředník, očitý svědek vraždy - bohužel duševně nemocný a samozřejmě celá řádka gamblerů, kriminálníků a dalších nočních živlů. Zpracování postav a některých objektů je ve 3D, pozadí zůstává dvojrozměrné. Vaše postava má možnost otáčet se o celých 360 stupňů. Primárně se hraje z first-personu, jakmile Gus začne vést s někým dialog, přepne se kamera do pohledu třetí osoby. Na Post Mortem se můžeme těšit snad již koncem roku.