Gauntlet: Seven Sorrows pro konzole i PC
zdroj: tisková zpráva

Gauntlet: Seven Sorrows pro konzole i PC

17. 2. 2005 19:19 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Společnost Midway se v poslední době zcela zjevně vůbec nenudí.

V minulých dnech jsme psali už o třech herních počinech, které pod její hlavičkou vznikají (Rise & Fall: Civilizations At War, Suffering 2: Ties That Bind, Area 51) a teď jsme tu s dalším. Jde v podstatě o "revival" klasické fantasy akce, kterou můžete znát pod názvem Gauntlet (první hra série vyšla 1985). Nová hra je vyvíjena pro PS2, Xbox a PC, jmenuje Gauntlet: Seven Sorrows a je o to zajímavější, že na ní pracují někteří velmi známí vývojáři. Předně je to John Romero, bývalý člen id Software a původní zakladatel Ion Storm. Dále se pod hrou podepíše Josh Sawyer, který se podílel mj. i na tvorbě RPG Icewind Dale v rámci Black Isle Studios.
Obrázek zdroj: tisková zpráva Gauntlet: Seven Sorrows se pokusí zkombinovat akční prvky, které proslavily původní titul, s novými prvky RPG. Její děj se odehrává ve fantasy světě plném nástrah a nebezpečenství. Narozdíl od předchozích her série, příběh této má být mnohem temnější a ne tak snadno předvídatelný. Stále se však bude točit okolo čtveřice nesmrtelných hrdinů, kteří jsou na cestě zničit toho nejmocnějšího a zároveň nejodpornějšího vládce, jakého kdy poznali. Jenže, jak to tak už někdy bývá, věci se vyvinou poněkud jinak, než se očekávalo. Naši hrdinové neuspějí a navíc jsou zahnáni až na samé dno světa.

Po dvou stoletích jsou nicméně statný válečník, švarná valkyrie, mocný kouzelník a neustále hladový elf za záhadných okolností osvobozeni a znovu připraveni vydat se zachránit svět. Ovšem ani tentokrát nejde nic tak hladce, jak by se dalo na první pohled předpokládat. Jejich někdejší nepřítel se nyní totiž nachází uvězněn ve zvláštním mentálním světě. Je to následek těch ohavností, které prováděl a jež vyvrcholily vraždou jeho milenky. Teď touží po spáse, kterou se mu paradoxně pokusí zajistit právě naše čtveřice, neboť jen tak může být svět zachráněn.

Novinkou prý budou dva další hratelní hrdinové. Každá z těchto šesti postav vyniká v něčem jiném, takže každá z nich bude skýtat jiný styl hraní. Dokonce zde budou možné i týmové útoky, na základě tzv. "junction skills". Základní herní struktura bude v zásadě klasická - prozkoumávání světa, bitky s nepřáteli, hledání skrytých míst, sbírání předmětů, nabývání zkušeností, apod. Systém soubojů bude umožňovat dvě úrovně hraní. Méně zkušení hráči si nejspíše skvěle vystačí se starou dobrou technikou zvanou "clickfest", zatímco vetráni budou mít k dispozici mnohem hlubší systém složitějších pohybů a útoků. Gauntlet: Seven Sorrows bude mít i multiplayer, který bude obsahovat taktéž některé zajímavé novosti. Vedle offline multiplayerových módů, zde bude i několik onlinových, například kooperativní hra až pro čtyři hráče.

Podle preview na GameSpotu (otamtud pochází první trailer i screenshoty) se hra rýsuje velmi zajímavě i po grafické stránce. Midway prý jinak plánuje hutně podporovat komunitu hráčů. Vydání titulu je naplánováno na konec tohoto roku.

zdroj: GameSpot

korgull

Nejnovější články