Vývojáři Halo reagují na kritiku komunity
zdroj: Microsoft

Vývojáři Halo reagují na kritiku komunity

31. 7. 2020 11:20 | Novinky | autor: Pavel Makal |

Zveřejnění prvních záběrů z hraní kampaně Halo Infinite bylo ledasčím, jen ne gigantickým a všeobjímajícím úspěchem, za nějž by se vývojáři z 343 Industries mohli spokojeně plácat po ramenou. Namísto spokojeného chrochtání vyšla z řad hráčů poměrně masivní vlna kritiky a tým se místo vyhřívání v přízni musel bezpodmínečně pustit do hašení průšvihu.

zdroj: Microsoft

Na oficiálním webu této herní ságy, Halo Waypoint, se nyní objevilo vyjádření k situaci kolem gameplay traileru a také odpovědi na ty nejpalčivější otázky, které z komunity vzešly.

Co se týče vizuálního stylu, brání se vývojáři tím, že po zkušenostech s Halo 4, 5 a Halo Wars 2 se rozhodli vrátit k vizuálním kořenům původní trilogie. Tvrdí také, že tento krok oznámili už v minulosti a zpětná vazba fanoušků byla velmi příznivá.

Co se týče samotné technické úrovně, tam se tým zaklíná klasickou magickou formulkou rozpracovaného buildu, který je navíc několik týdnů starý. Proč si na prezentaci vybrali podobu hry, za kterou nemohou stoprocentně stát, to už vyjádření neříká.

Na fakta o poznání bohatší jsou připojené odpovědi na často kladené dotazy. Dozvídáme se z nich například, že dosud není jisté, zda tým stihne nabídnout multiplayerovou betu, protože celou situaci s vývojem zkomplikovala pandemie koronaviru. Připomeňme starší spekulace o tom, že Halo Infinite možná při launchi vůbec nebude obsahovat element hry více hráčů a že jej dostane až v dodatečném updatu.

Na druhou stranu se nyní objevily zvěsti o tom, že by multiplayerový komponent mohl být free-to-play. Vývojáři se nicméně tomuto tématu budou věnovat v některém z dalších streamů. Dobrou zprávu máme pro fanoušky kooperace, kampaň lze hrát ve dvou ve splitscreenu, nebo až ve čtyřech hráčích on-line.

Při hraní kampaně by nás neměla sužovat prostorová omezení a nutnost držet se v konkrétní oblasti pod pohrůžkou konce hry, vyjádření autorů slibuje, že ve většině případů se budete moci vydat, kam až vaše oko dohlédne. Přitahovací hák bude v kampani a v multiplayeru fungovat trochu jinak. Co se zbraňového arzenálu týče, můžete se těšit na staré kousky i nějaké ty nové přírůstky. Ukázku z Xbox Showcase si někdy v budoucnu ještě před vydáním budete moci zahrát, a vyzkoušet tak kvality hry na vlastní pěst.

Na Xboxu Series X hra cílí na 4K a 60 FPS, ale podle zveřejněných příslibů by multiplayer měl poskytnout až 120 FPS. Hráči na PC samozřejmě dostanou široké možnosti nastavení. V souvislosti s tím se sluší říct, že Halo Infinite bude k dispozici i na Steamu.

Nejnovější články