Pirátská onlinovka Skull & Bones se odkládá. Už zase
zdroj: tisková zpráva

Pirátská onlinovka Skull & Bones se odkládá. Už zase

12. 1. 2023 10:15 | Novinky | autor: Jan Slavík |

Chystaná pirátská akce Skull & Bones úspěšně prodlužuje svou neslavnou sérii odkladů a střihne si ještě (minimálně) jeden. Místo dříve oznámeného letošního března má nyní vyjít někdy na počátku příštího fiskálního roku, který začíná v dubnu a končí březnem 2024. 

Ubisoft oznámení doprovodil pouze standardním marketingovým prohlášením o tom, jak čas navíc hře prospěje a jak budeme překvapení, jaká to bude pecka.

V tomtéž fiskálním roce Ubisoft plánuje vydat i Assassin's Creed Mirage, Avatar: Frontiers of Pandora a „další dosud neoznámené velké hry, stejně jako několik free-to-play doplňků ke svým velkým značkám“. Řeč v tomto případě byla nejspíš o titulech jako Assassin’s Creed: Codename Jade či The Division Resurgence

„Čelíme velké výzvě, protože těžiště herního průmyslu se stále více přesouvá k megaznačkám a titulům určeným k dlouhodobému hraní, které mohou oslovit hráče na celé Zemi a na všech platformách,“ prohlašuje Ubisoft a dodává, že se nastupujícímu trendu snaží přizpůsobit své stěžejní značky jako Assassin’s Creed či Far Cry, ale tituly tohoto moderního střihu ještě nevyšly a ty stávající nenaplňují očekávání.

zdroj: Ubisoft

„Jsme jednoznačně zklamaní z toho, jak jsme si v nedávné době vedli,“ přiznal výkonný ředitel Ubisoftu Yves Guillemot. „Čelíme nové dynamice trhu při přesunu k megaznačkám a hrám jako službám, když se navíc zhoršuje ekonomická situace a kupní síla hráčů. Překvapilo nás, jak špatně se navzdory pozitivním hráčským i kritickým reakcím na konci roku prodával Mario + Rabbids: Sparks of Hope. A Just Dance 2023 na tom nebylo lépe.“

„A tak, s posvěcením správní rady, dnes činíme další důležitá strategická rozhodnutí,“ pokračoval Guillemot. „Je klíčové naši firmu dále přizpůsobovat a ještě posílit náš výkon, abychom zajistili, že nabídneme kvalitní hry a zároveň na nich vyděláme.“

„Očekáváme, že naše strategie tvorby her s dlouhodobou podporou a plán proměnit naše největší značky ve skutečné celosvětové fenomény, které budou nabízet řadu produktů na všech platformách za využití všech obchodních modelů, přinese firmě potřebný růst.“

Tak vám nevím. Osobně mě jímá chuť po Guillemotovi loupnout krhavým okem a jako evidentně nemoderní hráč přidat zahořklé „No ještě toho trochu!“, ale křišťálovou kouli samozřejmě nevlastním a správní rada Ubisoftu s největší pravděpodobností rozumí vedení firmy o fous víc než já – nechme se překvapit, s čím nakonec přijde.

Nejnovější články