Top články

• DOOM - recenze deskové hry

22. 10. 2017 v 10:00 - Téma Autor: Alladjex 0

doom deskovka

„Pořád tam běháš, skáčeš a střílíš. Sbíráš nový zbraně, lékárničky a brnění. Snažíš se sejmout všechno, co se hýbe a není to tvoje ruka nebo noha.“ Pokouším se vysvětlit, co bylo, je a bude skvělého na tom, zahrát si deskovku DOOM. Dcera by mi na to řekla: „A co jako?“ Na stejně ‚lockuté‘ pneumatické dveře mysli a fantazie snadno narazím, pokusím-li se popsat atmosféru, která může na stole ožít díky deskové hře. Přesto se o to pokusím se sveřepou vytrvalostí s jakou šleháte bossácké démony výboji z Plasma Gunu. celý článek
  • Football Story

Fanoušci skutečného fotbalu si dnes snad nemohou stěžovat na nabídku sportovních titulů s jedenácti hráči na každé straně a kulatým míčem v centru dění. Pokud dáváte přednost simulaci, sáhněte po PES 2018, zatímco uvolněnější arkádu očekávejte od FIFA 18. A pokud jsou vaší láskou tabulky, zanedlouho vyjde Football Manager 2018. Časem tu bude ještě jedna možnost, která se nesnaží přiblížit realitě, ale chce být hlavně zábavnou hrou pro každého. Seznamte se s Football Story. celý článek
  • RollerCoaster Tycoon Classic

Změny v redakci Games.cz jsme sice oznámili už před týdnem ve Fight Clubu, ale teď vám je rádi představíme znovu, a hlavně v ucelené formě textového oznámení. Šéfredaktorskou pozici po Petrovi přebírá Aleš Smutný, zatímco Petr zase na pozici šéfa redakcí a produktu Tiscali střídá Martina. Více informací už najdete v článku níže. Vedle našeho menšího redakčního kolečka se prostřídaly pozice i v Sony, odkud odchází veterán Andrew House. A když už jsme u toho PlayStationu, věděli jste, že konzole už umí česky? Nenechte si ale ujít ani novinky o Assassin's Creed Origins, Mount & Blade II, RollerCoaster Tycoon nebo nové hře od Amanita Design - Chuchel. Zkrátka a dobře, je co číst a na co koukat, tak hurá do toho. celý článek
  • Chuchel

České a celosvětově známé studio Amanita Design vydá svoji příští hru už v prvních měsících příštího roku. Nebude to přitom nic jiného, než loni představený a podivný Chuchel. Ten svůj bizarní styl nezapře, a i z nového traileru jde na první pohled jasně vidět, že za hrou stojí Amanita. celý článek
  • alesova_fotka

"Vítejte na Games.cz, s novým vzhledem i redakcí!" Právě tímto oslovením jsme přivítali čtenáře před sedmi lety v článku u příležitosti spuštění tehdy nové, nyní stávající podoby Games.cz. Mnohé se v průběhu let změnilo, řadu plánovaných záměrů se podařilo realizovat, jiných jsme se po zralé úvaze vzdali, na některé brzy dojde (například diskusní fórum). Co se ale za celou dobu nezměnilo, je personální složení jádra projektu, které celou dobu tvořili Martin Bach v roli ředitele redakce, Petr Poláček v roli šéfredaktora a Aleš Smutný v pozici zástupce šéfredaktora. A právě to se nyní změní, respektive už se od 1. října změnilo. celý článek
  • Ataribox

Po několika měsících od oznámení nové herní konzole od Atari už můžeme přestat spekulovat. VentureBeat vyzpovídal generálního manažera společnosti Feargala Maca, který poskytl odpovědi na téměř všechny důležité otázky – účel zařízení, podporované hry, datum vydání, cena… celý článek
  • level_278-poutak

Nový LEVEL 278 by vás mohl zaujmout už jen obálkou, věnovanou druhému dílu famózní akční onlineovky Destiny. Ale pod efektním pozlátkem se toho i tentokrát skrývá mnohem víc! Těšit se můžete na exkluzivní invite kód do hry World of Warships, po jehož aktivování získá každý nový hráč nejen 3000 dublonů a 1 slot v přístavu, ale hlavně krásnou japonskou bitevní loď Mikasa. Tento balíček stojí normálně přes 200 korun, takže máte skvělou možnost, jak s World of Warships začít skutečně stylově. Bonusy jsou sice fajn, ale to hlavní na Levelu jsou samozřejmě články. I v tomto ohledu vám LEVEL 278 nabídne vše na co jste zvyklí, a ještě něco navíc. celý článek
  • Gear.Club Unlimited

Nedá se říct, že by Switch trpěl nedostatkem závodních titulů. Aktuálnímu výběru vévodí výborný Mario Kart 8 Deluxe, ale v eshopu najdete i adaptaci filmu Auta 3 nebo klon Wipeoutu Fast RMX. Co však na Switchi nenajdete jsou úplně normální závody s licencovanými sporťáky. To se ale změní začátkem prosince, kdy dorazí Gear.Club Unlimited. celý článek
  • otvirak

Deskové a počítačové hry k sobě mají blízko a velmi často mezi oběma světy dochází k čilé výměně. Dark Souls a Fallout zamířily na vaše stoly, Space Hulk a Talisman zase do světa jedniček a nul. Nemusí jít ovšem jen o konkrétní tituly, často stačí pouhé motivy. Stačí se podívat na deskovky v článku. Zombicide se inspirovala při likvidaci hord nemrtvých, Bubliňáci by se neztratili v mobilní sféře a Settlers: Zrod Impéria nabízí trochu odlišné zpracování oblíbené strategické série. celý článek
  • otvirak

Kdo by se kdy býval nadál, že jednou přijde doba, kdy se pouhé sledování živých herních gameplayů bude svou popularitou dotahovat na hraní her jako takové. Kdysi dávno jsme po obývácích a dětských pokojích u počítače či konzole machrovali před kamarády a sourozenci s tím, s jakým přehledem dáme tu či onu videohru. Popřípadě nás poplácávali po ramenou neznámí borci poté, co jsme jim vytřeli zraky projetím Golden Axe na pouhé dva žetony v hlubinách vydýchané maringotky. Dnes nás díky dedikovaným streamovacím službám mohou sledovat a povzbuzovat naráz tisíce diváků z celého světa. A nejen to. Podobně jako u spřízněného trendu herního youtuberství, si i skrze streaming mohou hráči přijít k pěkné peněžní výslužce díky důmyslným monetizačním modelům těchto služeb. Pakliže vás zajímají konkrétní čísla, doporučuji orientačně prolétnout tento článek. Ale teď pojďme společně nahlédnout do stájí současných velikánů herního streamingu. celý článek

Novější 1 2 3 4 138 Starší

Bleskovky

RSS