Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

Články

Animal Crossing: New Horizons je 6. nejprodávanější hrou v historii Switche

Když už i drsný herec Danny Trejo si ujíždí na aktuální senzaci Animal Crossing: New Horizons, není pochyb o její všeobjímající popularitě mezi hráči všeho věku, pohlaví i zaměstnání. Dalo se tušit, že čísla z prodejů nás ohromí, ale tady se píše historie, se kterou se jen tak někdo nemůže měřit. Nový Animal Crossing je hit, který se okamžitě zařadil mezi absolutní špičku her pro Switch.

Souhrn videí z tiskové konference Nintenda

Sérii konferencí z E3 zakončilo Nintendo se svým Directem, ve kterém se objevilo několik vítaných překvapení, návraty spousty starých známých, nové informace o zástupu očekávaných her a mnoho dalších roztomilých výtvorů. Víc než 40 nadcházejících her jsme pro přehlednost hodili do jednoho článku.

Hrdinové Marvelu, spojte se! V bojovce Marvel Ultimate Alliance 3 jsou X-Meni i Deadpool

Filmoví Avengers: Endgame už jsou nějakou dobu za námi, jejich videoherní adaptace od Crystal Dynamics je až děsivě zamlklá, takže nám nezbývá než upřít naše zraky k třetí variantě superhrdinské týmovky Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order. Ta vychází dva týdny po premiéře dalšího filmu se Spider-Manem a slibuje opravdu hodně ikonických postav.

Sestavte si svůj tým hrdinů od Marvelu v Ultimate Alliance 3: The Black Order

V posledních letech nemine pomalu měsíc, aby do kin nešla nějaká komiksová adaptace, s hrami je to v tomto ohledu trochu horší. Bojovka Marvel Ultimate Alliance se vrací po deseti letech, aby tyhle stavy aspoň trochu narovnala. Třetí díl s podtitulem The Black Order vyjde exkluzivně na Switchi a kromě Avengerů, Strážců Galaxie a X-Menů obsáhne i některé méně profláklé superhrdiny.

Na Switchi letos vyjde Hellblade, remaster třetího Assassina, Dead by Daylight a mnoho dalších

V noci na včerejšek byl odvysílán 35 minut dlouhý Nintendo Direct zaměřený pouze na Switch. Jediná indicie byla, že se dozvíme něco víc o Fire Emblem: Three Houses, ovšem nakonec jsme dostali pořádný nášup portů, předělávek starších her, ale i úplných novinek, které si zahrajete v průběhu letoška.