God of War

Čtenářské recenze

Napsat recenzi nebo přidat hodnocení.

• Moje první hra na novém PS4 Pro a s ničím lepším v rámci žánru jsem asi nemohl začít. Absolutně skvělá akce, drsné souboje, které jsou naprosto neúnavné, jelikož je i pořád co zlepšovat. Možnosti rozšíření skills, zbraní, výzbroje atd. jsou velmi široké. Hraju už desítky hodin a hra mi ukazuje jen 15 % odehráno! Herní systém je perfektně zpracovaný, kdy stačí jen přeplout po loďce do jiných lokalit, popř. použít brány. Velký svět, který není zároveň zmatečný či až moc velký. Žádné načítání přechodů do jiných levelů atp. Automatický save na 1*. Také bez pocitu opakování cest, oblastí a úkolů. Skvělá bojová kooperace mezi otcem a synem vč. postupného rozvíjení jejich vztahu. Příběh samotný je úchvatný a epický, zvlášť v dnešní době kdy podobnou severskou mytologii vytáhl na světlo Marvel (Thór, Odin, Asgard,..). Volný styl hraní, kdy můžete jít nejdřív řešit vedlejší úkoly, pak hlavní, prostě jak chcete. Když narazíte na příliš silné nepřátele, můžete se k nim vrátit až budete mít větší skills a pomstít se ...to mě baví! Řešení jednodušších i trochu složitějších způsobů jak k pokladu taky. Na PS4 Pro a 4K HDR 10bit TV je grafika absolutně ohromující! Nádherné epické lokace to ještě umocňují. Hladina vody, paprsky lámající se o hory, protínajíc lesy a vodopády, mlha, pára, oheň, sníh na horách ...famózní, slast pro oči. Nikde nezaznamenáte náznak rozostření pixelu, sekání či zpomalení obrazu. Textury na oblečení postav jako živé. Zvukově také naprosto perfektně zmáknutý, prostorový efekt top. Jako dlouholetý hráč na PC si jen musím hodně zvykat na míření s ovladačem. Zvláště u soubojů s bossy, kdy po nich chcete hodit sekerou přímo hlavy, rychle jí přitáhnout zpět a ještě uhýbat útokům a to vše tak za 2 vteřiny ...to je výzva! Občas je to hodně náročné až vás z toho bolí ruce :D Ale to je na tom taky skvělý. Každopádně, nějakou chybu jsem vlastně nenašel. Souboje, herní systém, pohyby, kooperace, grafika, příběh, hudba - vše na 100%. Pecka!! celá recenze

Hodnocení čtenáře 10/10

• Vynikající - strhující

PS4
    1. 5. 2018 v 12:48 - Autor: nero 0

Jak poznáte fantastickou hru? Tak, že od ní ani neodejdete na záchod a radši trpíte. Tak, že epická scéna střídá epickou scénu a že příběh vás od začátku do konce nepřestane udivovat. Jediná mini výtka k tomuto dílu je ta, že "se vždy něco NEČEKANĚ podělá" a musíte najednou sehnat nějaký klíče nebo něco podobného. To už jsme viděli stokrát. Jinak je hra snad bezchybná. Must have, must play. celá recenze

Hodnocení čtenáře 9/10

Hodnocení uživatelů

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.