Get Even

Čtenářské recenze

Napsat recenzi nebo přidat hodnocení.

• Get Even Hra nezačíná zrovna povzbudivě. V taktické vestě a vojenském vybavení stojíte naproti židli, ke které je připoutána slečna. Slečna má na sobě výbušninu a digitální displej odpočítává poslední vteřiny do výbuchu. BOOOM, exploze, tma. Nakonec se z toho vyklube experiment vojenské korporace, která vyvinula novou výslechovou metodu - helmu spojenou s výkonnými počítači, která dokáže analyzovat myšlenky vyslýchaného, a to i v případě, že se jedná o mrtvou osobu. Get Even exceluje ve vyprávění příběhu, kterému zdatně sekunduje audio složka a parádní soundtrack. Hra je poháněna Unreal Enginem 4 generace, ale vizuál je spíše průměrný. Navíc se nedá vypnout efekt filmového zrna, který v tmavších pasážích kazí zážitek výrazným digitálním šumem, který se filmovému zrnu příliš nepodobá. Vámi ovládaná postava neumí skákat, což je u FPS žánru poměrně neobvyklé. Navíc se mi během 15 hodinového hraní povedlo šestkrát zaseknout o pařez, strom či kámen - zde pomohl pouze odchod do Menu a load posledního checkpointu. Aby technických problémů nebylo málo, tak se mi po dohrání příběhu za Blacka automaticky hra zacyklila. Náprava byla jednoduchá, stačilo odejít do hlavního menu a pokračovat za postavu jménem Red. Bohužel to trvalo několik hodin, než jsem na toto řešení přišel.Zbraně na papíře působí zajímavě (zejména pistole, která umí střílet za roh), ale v reálu ničím nenadchnou. Stejně tak nenadchne soubojový systém, který je nevyvážený a něco mu chybí. Největším problémem je boj z blízka, který téměř neexistuje.  KLADY: + vyprávění příběhu+ audio a soundtrack+ poslání či myšlenka ZÁPORY: - neuspokojivý soubojový systém - zejména při boji z blízka- technické problémy a nedostatky - recyklace interiérů a exteriérů - často se vracíte na stejná místa- vizuál HODNOCENÍ: Zajímavou myšlenku a brilantní vyprávění příběhu sráží neuspokojivý soubojový systém, nudné zbraně, velké množství technických problémů a průměrný vizuál. Projekt zůstal na půli cesty mezi genialitou a zapomněním. Přesto hodnotím 65% a hru doporučuji pořídit ve slevě a dát jí šanci. celá recenze

Hodnocení čtenáře 7/10

Hodnocení uživatelů

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.