Don't Starve: Shipwrecked

Don't Starve: Shipwrecked

Články

Best of 2016: Nejlepší DLC - datadisk

S každým rokem nabývá role podpory hry po vydání na důležitosti. Nejvíce na očích je hlavně podpora obsahová v podobě updatů, DLC a datadisků. Hry díky nim žijí i dlouhé měsíce či roky po vydání, což dobře dokládají kousky, které jsme vybrali. Níže zmíněné datadisky - DLC parádním způsobem rozšířily původní hry o spoustu nového obsahu, upravily a doladily jejich herní systémy a umožnily hráčům, aby se vrátili do svých oblíbených světů a zažili v nich něco nového.

V datadisku Don't Starve Shipwrecked vás čeká život typického trosečníka

Early access verze datadisku Shipwrecked pro roguelike hru Don't Starve je od včerejšího dne dostupná na Steamu za necelých 5 eur. Logicky tak hra zatím nenabízí kompletní zážitek, který obstará až sada nadcházejících aktualizací v čele s novými postavami.

Datadisk Shipwrecked pro survival Don't Starve si zahrajete už v prosinci

Další rozšíření pro survival roguelike Don't Starve s podtitulem Shipwrecked vyjde v programu předběžného přístupu na Steamu už 1. prosince. Jak dlouho v něm setrvá, tvůrci neoznámili, ale zůstane tam až do vydání plné verze - logicky. Wilson se v Shipwrecked objeví v opuštěném prostředí tropického ráje, kde ovšem nebude příliš času na kochání. Jeho primárním cílem není nic jiného než přežití, jak se ostatně od hry očekává.

Survivalová Don't Starve dostane nový datadisk jménem Shipwrecked

Don't Starve stále odmítá zemřít! Ještě aby ano, kdy nalákala nemalé množství hráčů na několika platformách a nabízí desítky hodin zábavy. Ty se navíc s novým datadiskem Shipwrecked ještě nafouknou. Jak název naznačuje, motivem by mělo být ztroskotání vašeho hrdiny, respektive hrdinů a následné obtížné přežívání a mnohem častější umírání. Tahle hra se s nikým nemazlí a ví, že jednou tam musí všichni.
Hodnocení
GAMES.cz
8/10