Zpoždění Rise of Nations a No Man's Land
zdroj: tisková zpráva

Zpoždění Rise of Nations a No Man's Land

13. 3. 2003 13:13 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Společnost Big Huge Games vedená jedním ze spoluautorů Civilizace II se nechala slyšet, že se rozhodla mírně pozdržet vydání své historické real-time strategie Rise of Nations z poloviny dubna na 20.května (termín pro USA).

Jako důvod uvedli nutnost více času na finální vybalancování a vylaďování hry, včetně přihlédnutí k připomínkám lidí, kteří se zúčastnili neveřejného betatestu.

AT Computers u nás plánují vydat Rise of Nations v češtině (info), která měla být jako v případě Age of Mythology původně od Mrazíka, ale na toho nedávno zanevřel hlavní lokalizační manažer kvůli tomu, že Mrazík dovolil na Tiscali publikovat pár jeho češtin, takže překlad nakonec dostal za úkol úplně jiný, zatím neznámý externí tým. Na každý pád bude zajímavé v budoucnosti sledovat, jaké recenze či komentáře sklidí tato RTS v některých magazínech a zdali nepůjde o klasický střet zájmů, kdy je stejná osoba současně výrobcem i de facto hodnotitelem a propagátorem v médiích. Jinak je v podobných případech běžné, že pokud nějaký vysoce postavený novinář začne pracovat pro herní firmu, tak rezignuje kvůli možnému střetu zájmů na svou pozici, jako to udělali například reportérka Hellchick z GameSpy, z které je nyní tisková mluvčí Activisionu, nebo Jan Herodes při přechodu z postu šéfredaktora Levelu do Cenegy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Druhou odloženou real-time strategií je No Man's Land od CDV, která se odehrává v období kolonizace amerického kontinentu. Ta se původně měla objevit už na jaře, ale podle posledních informací se s ní hráči setkají nejdříve v létě a to možná nejprve jen v německy mluvících zemích. Každopádně No Man's Land vypadá po vizuální stránce čím dál lépe, což dokazuje trio nových obrázků, které byly poprvé pořízeny se stíny generovanými v reálném čase. To znamená, že narozdíl od dříve použité "Shadowmap" technologie nyní každý objekt v herním světě vrhá reálný stín v závislosti na své pozici vůči zdroji světla, což však může podstatně zvýšit HW nároky.
zdroj: GameSpot, Bluesnews, vlastní zpráva, PR

jd

Nejnovější články