Studio Tindalos Interactive údajně nepatří k velkým týmům, což se nakonec bohužel projevilo. Při tvorbě sci-fi strategie Battlefleet Gothic Armada 2 si ukouslo až moc velké sousto a nepodařilo se mu do puntíku splnit všechny plány před včerejším večerním vydáním.
Pro natěšené hráče to znamená jen jediné – režim kooperace je nyní dostupný v jakémsi předběžném přístupu, bude se pomocí patchů dolaďovat a jeho plnohodnotný start se očekává v březnu.
Pořád máte k dispozici dostatek materiálu ze singleplayeru a kompetitivního multiplayeru, který by vám měl vystačit na desítky až stovky večerů. Pokud do takové hry vstupujete poprvé, možná nebude od věci pročíst si oficiální krátké tipy pro začátek. Účastníky poslední bety zase jistě potěší, že se jim přenesou uložené pozice z příběhových kampaní do plné hry.
zdroj: Archiv
Tvůrci se zároveň podělili o své plány do budoucna. Nyní se budou plně soustředit na dokončení kooperativního režimu, ale ihned poté se vhrnou na sezóny pro online, vývoj nových lodí, nový herní mód, ve kterém dostanete k dispozici gigantické lodě protivníků z kampaní, a dokonce se chystá čtvrtá příběhová kampaň.
Co z toho dorazí ve formě updatu, a zda vůbec něco z toho vyjde jako placené DLC, už tvůrci nezmiňují. Předchozí Battlefleet Gothic: Armada se dočkala dvou DLC, takže by se ani v aktuálním případě nebylo čemu divit. My jsme bohužel Battlefleet Gothic Armada 2 nedostali s předstihem, takže se recenze lehce opozdí. Hru najdete na Steamu za 40 eur.