The Wolf Among Us 2 ani Stranger Things nebudou, studio Telltale končí
zdroj: tisková zpráva

The Wolf Among Us 2 ani Stranger Things nebudou, studio Telltale končí

21. 9. 2018 22:21 | Byznys | autor: Aleš Smutný |

Ačkoliv bylo jasné, že se studio Telltale dlouhodobě potýká se sníženým zájmem o své epizodické hry, asi málokdo čekal, že studio skončí. Gamasutra a US Gamer uvedli, že studio končí, což posléze doplnili o informaci, že tak docela nekončí. Zůstane naprostá kostra týmu, pouhých 25 lidí, kteří dokončí poslední sezónu The Walking Dead. Stojí za připomenutí, že loni mělo Telltale 400 zaměstnanců a v současnosti cca 250. Představitelé studia zatím nic neoznámili, ale anonymní zdroje i členové studia už konec, respektive propuštění 90 procent lidí, potvrdili.

Už koncem roku studio propustilo čtvrtinu zaměstnanců a žaloval jej bývalý šéf Kevin Bruner, který po sobě zanechal spoustu zlé krve. Nyní přichází definitivní konec. Oněch pětadvacet přeživších má za úkol jen dokončit The Walking Dead a pak se nad týmem nejspíše zavře voda. Podle anonymních zdrojů padá slovo „bankrot“ což by bylo smysluplné vysvětlení.

Dá se čekat, že po mizerných prodejích batmanovské série a Guardians of the Galaxy visel finanční osud Telltale na prodejnosti poslední série The Walking Dead. První epizoda vyšla před měsícem a druhá vyjde za týden. Jak se ale zdá, prodeje té první nebyly nijak zázračné a studio nezachránili. Nedočkáme se tak už Stranger Things, druhé sezóny Wolf Among Us ani dokončení ságy rodu Forresterů z Game of Thrones.

Telltale Games tak končí po 14 letech v herním byznysu, kdy zažili obtížné i hvězdné okamžiky. Možná právě úspěch The Walking Dead spojený s masivní expanzí a údajně tristním Brunerovým vedením vedl k tomu, že studio přecenilo své síly.

zdroj: Archiv

Aktualizováno – Telltale Studios vše potvrdili v oficiálním prohlášení. V týmu skutečně zbývá už jen 25 lidí, kteří mají splnit závazky, které studio má ke svým partnerům. CEO Pete Hawley navíc potvrdil, že důvodem konce Telltale jsou špatné finanční výsledky. „Pro Telltale to byl nesmírně obtížný rok, protože jsme se pokusili nasměrovat společnost jiným směrem. Bohužel nám došel čas. Letos jsme vydali jedny z našich nejlepších titulů a dostali jsme mnoho pozitivních ohlasů, ale to se bohužel nepromítlo do prodejů.“

Nejnovější články