Top články

• Dead Cells - recenze

9. 8. 2018 v 19:00 - Recenze Autor: Jan Slavík 0

Dead Cells

Občas se člověk musí zamyslet, proč vývojáři vyrábějí další díla do již nasyceného žánru. Jako primární příklad mohou posloužit třeba fantasy karetky, kterých už zkrátka máme dost, a přesto to zřejmě nestačí. Podobně jsou na tom i roguelike plošinovky a metroidvanie. Na distribučních platformách jich najdete jak hub po dešti – má tedy vůbec cenu přidávat další? Může se takový titul prosadit? Dead Cells od studia Motion Twin na obě otázky odpovídá kladně a dodává i jednoduchý návod, jak na to. Stačí vlastně jen maličkost. Vyrobit fantastickou hru. celý článek
  • Red Dead Redemption 2

Málokterá letošní hra má tolik pozornosti jako Red Dead Redemption II. Pokračování výborné kovbojky se nám ukázalo už ve třech videích, ale až nyní nám Rockstar konečně umožňuje zhlédnout první záběry z hraní. Ale dost řečí. Je na čase potěšit oči. celý článek
  • God of War

Vylepšovat God of War je jako nosit dříví do lesa nebo vytesávat do Kratova mramorového těla další vypracovaná svaliska, a přesto se vývojáři nepřestávají snažit svoje téměř dokonalé akční RPG (desítková recenze) posunout ještě dál. Výsledkem je nový mód New Game+, který vám po dohrání umožní projít hru znovu od začátku s veškerým svým vybavením a proti mocnějším nepřátelům. celý článek
  • gamesplay_wehappyfew

We Happy Few jsme tu už jednou měli – skoro před dvěma lety k němu usedl Adam s Lukášem. Vydání plné verze připadá na zítřek a z trochu rozbitého survivalu, který jsme zkoušeli v předběžném přístupu, se vyklubala hra orientovaná na příběh. Patrik se Šárkou si dnes lupnou trochu Štěstí a ukážou vám, jak to teď chodí v Anglii. celý článek
  • Shadow of the Tomb Raider obtížnost

U některých her, například simulací co nejpřesněji napodobujících realitu nebo úmyslně hardcore zážitků, dává smysl, že si hráč nemůže vybrat svou vlastní obtížnost. V případě tříáčkových akčních blockbusterů pro všechny hráčské úrovně i věkové kategorie to ale neplatí, takže je jedině dobře, že chystaný Shadow of the Tomb Raider vám dá na výběr opravdu skoro ve všem a vy si jeho jednotlivé části nastavíte tak, jak vám to bude vyhovovat. celý článek
  • Deathgarden

Hororovka Dead by Daylight je důkazem, že asymetrický multiplayer může fungovat a zaujmout masy. A když to studiu Behaviour Digital napoprvé vyšlo, tak proč to nezkusit i podruhé z trochu jiného soudku? Evolve je sice odstrašujícím příkladem, ale to neznamená, že tu není prostor pro další hru na kočku a pět myší. Střílečka/parkour Deathgarden se vás pokusí přesvědčit již příští týden v předběžném přístupu. celý článek
  • NBA 2K19

Září je bezesporu měsícem sportovních her. Na své si přijdou fanoušci fotbalu, hokeje i basketbalu. Ale pouze v případě posledního jmenovaného, tedy nejnovějšího ročníku série NBA od 2K Sports, se oslavuje úctyhodné výročí. Na NBA 2K19 totiž připadají druhé kulatiny simulace driblování, za kterou stále stojí vývojářské studio Visual Concepts Entertainment. Čestné místo na obálce výroční edice hry zaujímá LeBron James. celý článek
  • Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War

Gladius Prime byl ještě nedávno prosperující kolonií Impéria střeženou jedinou kapitulou vesmírných mariňáků hrdě dohlížejících na bezpečí Císařových poddaných z pohodlí své mohutné pevnosti. Ale ve 41. miléniu mír nikdy netrvá dlouho. Warpové bouře pro lidstvo zpravidla nevěstí nic dobrého. Nejdřív z bouře na dohled Gladia Prime vyplula plavidla plná Orků. Jejich invaze se nesla v tradičním duchu univerzální devastace všeho. Kapitula válečníků z řad Adeptus Astartes má ale po ruce početné oddíly Astra Militarum, jejichž výsadek na sebe nenechal dlouho čekat. celý článek
  • Rend

Zombie survivalů už jsem se osobně trochu přejedla, ale co takhle sandbox survival z prostředí dalekého severu? V Rend vás nebudou ohrožovat jen biologické potřeby a divoká zvířena, kterou si můžete dokonce ochočit, ale především ostatní hráči. Hráčská základna se totiž dělí do tří rozkmotřených frakcí. celý článek
  • fc386

Překvapilo vás, že Fallout 76 nevyjde na Steamu? Nás vlastně ani ne. Fallout samozřejmě není jediný, na Steamu nenajdete řadu velkých her, a časem jich tam bude možná ještě méně. Proč někteří z nás něco podobného čekali a proč budou Bethesdu, alespoň podle našeho názoru, následovat i ostatní, se dozvíte v dnešním 386. Fight Clubu. celý článek

Novější 1 2 3 4 5 6 7 4539 Starší

Bleskovky

RSS

Předplaťte si Games.cz bez reklam

Váš účet u Games.cz:

cards

Games Fanatics

Novinky na Alza.cz

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.