Top články

  • link

    Dlouho všichni chtěli, aby Nintendo expandovalo se svými světy a postavami i jinam, než jsou domovské platformy téhle firmy. Nyní se toto přání splní, tedy alespoň v oblasti mobilního hraní. Nintendo totiž oznámilo, že chystá velké věci a to, že míří se svými světy na mobily je jen začátek. Japonská firma totiž kutí novou konzoli a také představí vlastní systém členství, které bude sdílené napříč platformami. celý článek

    avatar fluffy 17. 3. 2015 v 14:29

    Nintendu fandim. Vacsina hier, ktore mam uz do GBA az na 3DS ma vyborne technicke spracovanie, inovatorske myslienky a hlavne skvelu hratelnost. Osobne mam plne zuby AAA titulov, ktore maju vacsie a... celý komentář

  • jurassic world

    Kdyby pro nic jiného, pak pro Williamsovu ikonickou hudbu stojí za to zhlédnout trailer na LEGO Jurassic World. Kromě toho, že si uvědomíte těch 22 let, které uplynuly od premiéry filmu, který odstartoval novou éru CGI efektů ve filmech (ač je dodnes většinou nepřekonán) si také zavzpomínáte na první exkurzi do novodobé verze Ztraceného světa. Hra ale obsáhne nejen první film, ale všechny čtyři, včetně toho teprve chystaného. celý článek

    avatar Nomad 16. 3. 2015 v 20:18

    Dnes se WB nechali slyšet, že na Bitvu pěti armád do LEGO Hobbita si máme nechat zajít chuť. Lego hry z poslední doby stály za pendrek a tohle pro mě byla poslední kapka. Ubisoft je proti... celý komentář

  • fc_219

    Do klubovny serveru Games.cz dorazil kvůli vysílání 218. dílu podcastu Fight Club Lukáš Macura z Cinemaxu, aby se společně s Pavlem Dobrovským, Martinem Bachem a Petrem Poláčkem rozpovídal o událostech, které v posledním týdnu hýbaly herní branží. Vzhledem k Lukášově vývojářské praxi jsme se ohlédli hlavně za nedávno skončenou konferencí GDC 2015 a rozebrali novinky kolem herních enginů, které citelně ovlivní tvorbu her v budoucnu. celý článek

    avatar jeanczarny 15. 3. 2015 v 16:07

    K tomu dotazu na Dark Souls: Verze na steamu je hratelná tak, jak je. Stačí nainstalovat a jede to. Stále je to ale téměř ten stejný špatný port, takže je lepší stáhnout si finální... celý komentář

  • project cars

    Posunovat se dá všechno. Stačí říct co, a máte to za chvilku posunuté, jak by vám bez mrknutí vysvětlil každý kvalifikovaný drážní posunovač. Od vagónu až po datum vydání. A musím říct, že tvůrci z týmu Slightly Mad se odborníků na posunování a posouvání nejenom zeptali! Jednoho velmi schopného si i najali. Zjevně. S grácií starých rutinérů totiž posunuli vydání závodní simulace Project CARS (už poněkolikáté v řadě) o dalších pár měsíců - z 2. dubna na polovinu května letošního roku. Nedočkavé virtuální závodníky to asi nepotěší, ale když se musí posunovat, tak se musí posunovat. Přes to nejede vlak... ani vagón. celý článek

    avatar Worhammer 11. 3. 2015 v 21:11

    Tento rok se už nedá věřit žádnému stanovenému termínu vydání. celý komentář

  • sonyvr

    Zatímco Oculus VR se svým Riftem letos během GDC žádné informace nepřinesla a Valve naopak představila virtuální realitu ve spolupráci s HTC, Sony přivezla do San Francisca nejenom informace o vylepšení VR hardwaru, ale též názorné ukázky z vývoje softwaru. Nejde samozřejmě o žádné konkrétní tituly, jsou to jenom technologická dema. Názorně ovšem ilustrují, že zatímco vývoj VR hardwaru pokročil během posledních let na zcela jinou úroveň, vývoj softwaru je teprve v plenkách. celý článek

    avatar MickeyMutant 8. 3. 2015 v 17:41

    Mozek lze naštěstí občas oklamat, jinak by podobná neúplná virtuální realita nebyla možná. celý komentář

  • GDC

    Už je to uděláno, už je to hotovo. Respektive uděláno ještě není, protože materiály a podněty, kterých Petr s Martinem nasbírali na Game Developers Conference celou kopu, budou kluci ještě nějaký ten čas zpracovávat. Už teď se ale můžete podívat na jejich bezprostřední dojmy ze závěrečného dne celé akce. celý článek

    avatar MickeyMutant 8. 3. 2015 v 00:43

    Networkovat, sbírat feedback, pazl platformr, story driven, vytůnili. Jestli mu to zůstane, až se vrátí ze San Francisca do Zlína, tak ho na Moravě jistě vydědí. celý komentář

  • steam_link

    U příležitosti 13. výročí oznámení Steamu se Valve letošní GDC obloukem nevyhnula a rozhodla se během konference představit a zároveň na výstavní ploše názorně předvést hned několik nových produktů. Vedle Source 2 enginu Valve oznámila, že letos na podzim nabídne hráčům za 50 dolarů streamovací krabičku s názvem Link, a společně s ní začne prodávat dlouho oddalovaný Steam ovladač za tu samou cenu. Součástí tiskové zprávy je přitom i zmínka o vlastním řešení virtuální reality, kterou pod názvem Vive začne letos na podzim prodávat na mobily zaměřená společnost HTC. Zkrátka, Valve se během letošní GDC roztrhl s novinkami pytel. celý článek

    avatar x_ander 4. 3. 2015 v 09:13

    Novinek spoustu, ale trochu mě mrzí, že Valve se profiluje čím víc jako společnost zaměřená na technologie jako takové, a na hry kašlou. Nemyslím tím přímo třetí Half-life, ale kde... celý komentář

  • GDC

    Na letošní Game Developers Conference v San Franciscu máme opět Martina s Petrem, před kterými leží nelehký úkol: vybrat si ze záplavy desítek přednášek ty co možná nejzajímavější. A to je v hutném rozpisu pěkný oříšek. Kdo měl první den při výběru šťastnější ruku? celý článek

    avatar B.o.b 3. 3. 2015 v 22:41

    Cože? Videoblogy? Sem s tim! celý komentář

  • Plague Knight

    Být štědrý se vyplácí a své o tom již brzy budou vědět všichni ti, kteří svými financemi podpořili nezávislou plošinovku Shovel Knight. Autoři totiž v kontextu úspěchu iickstarterové kampaně přislíbili do hry pravidelně a především zdarma přidávat další obsah. A přesně tomu teď chtějí také v praxi dostát a představují první z plánovaných rozšíření pro hru. celý článek

    avatar Vogon 3. 3. 2015 v 17:59

    For shovelry? celý komentář

  • Steam_IndieSpringSale_2013

    Rozmach nezávislé tvorby je bytostně spjatý s digitální distribucí nejenom (ale hlavně) na Steamu, ale též na mobilních a konzolových platformách. Proto by jednou z úvah každého nezávislého tvůrce mělo být, přes jakou platformu vlastně chce svůj titul distribuovat. Nezřídka to znamená, že svému záměru musí přizpůsobit nejenom podobu hry, ale též způsob její propagace. A pohled na všemožné statistiky v tomto je dosti výmluvný. Vývojář se jim sice může postavit, ale až na pár výjimek, bude spíše čůrat proti větru. Aby k podobným situacím nedocházelo, pokusil se bývalý editor Gamasutry a nyní člen studia tinyBuild, Mike Rose, sestavit přehled prodejů nezávislých her na jednotlivých platformách v roce 2014, a zároveň z toho odvodit, co mohou indie vývojáři očekávat v roce letošním. celý článek

    avatar Jack1947 3. 3. 2015 v 18:08

    INDIE jede a ještě dlouhou dobu se nezastaví. *4* celý komentář

Novější 1 3 4 5 6 7 8 105 Starší

Bleskovky

RSS

Předplaťte si Games.cz bez reklam

Váš účet u Games.cz:

cards

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.