Top články

  • videogames live

    Že neznáte Video Games Live? Tak šup na YouTube nebo na oficiální web a rychle doplnit znalosti. Video Games Live je oblíbená koncertní událost, kdy symfonický orchestr hraje hudební motivy ze slavných her, s doprovodem, světelnou show a s občasnými, skoro až divadelními, vystoupeními. Prim ale hraje hudba. Celou akci má na svědomí skladatel Tommy Tallarico, který Video Games Live přiveze letos na konci června do Prahy, kde ho doprovodí Český národní symfonický orchestr a smíšený sbor ČNSO. celý článek
  • project cars

    Posunovat se dá všechno. Stačí říct co, a máte to za chvilku posunuté, jak by vám bez mrknutí vysvětlil každý kvalifikovaný drážní posunovač. Od vagónu až po datum vydání. A musím říct, že tvůrci z týmu Slightly Mad se odborníků na posunování a posouvání nejenom zeptali! Jednoho velmi schopného si i najali. Zjevně. S grácií starých rutinérů totiž posunuli vydání závodní simulace Project CARS (už poněkolikáté v řadě) o dalších pár měsíců - z 2. dubna na polovinu května letošního roku. Nedočkavé virtuální závodníky to asi nepotěší, ale když se musí posunovat, tak se musí posunovat. Přes to nejede vlak... ani vagón. celý článek
  • sonyvr

    Zatímco Oculus VR se svým Riftem letos během GDC žádné informace nepřinesla a Valve naopak představila virtuální realitu ve spolupráci s HTC, Sony přivezla do San Francisca nejenom informace o vylepšení VR hardwaru, ale též názorné ukázky z vývoje softwaru. Nejde samozřejmě o žádné konkrétní tituly, jsou to jenom technologická dema. Názorně ovšem ilustrují, že zatímco vývoj VR hardwaru pokročil během posledních let na zcela jinou úroveň, vývoj softwaru je teprve v plenkách. celý článek
  • GDC

    Už je to uděláno, už je to hotovo. Respektive uděláno ještě není, protože materiály a podněty, kterých Petr s Martinem nasbírali na Game Developers Conference celou kopu, budou kluci ještě nějaký ten čas zpracovávat. Už teď se ale můžete podívat na jejich bezprostřední dojmy ze závěrečného dne celé akce. celý článek
  • steam_link

    U příležitosti 13. výročí oznámení Steamu se Valve letošní GDC obloukem nevyhnula a rozhodla se během konference představit a zároveň na výstavní ploše názorně předvést hned několik nových produktů. Vedle Source 2 enginu Valve oznámila, že letos na podzim nabídne hráčům za 50 dolarů streamovací krabičku s názvem Link, a společně s ní začne prodávat dlouho oddalovaný Steam ovladač za tu samou cenu. Součástí tiskové zprávy je přitom i zmínka o vlastním řešení virtuální reality, kterou pod názvem Vive začne letos na podzim prodávat na mobily zaměřená společnost HTC. Zkrátka, Valve se během letošní GDC roztrhl s novinkami pytel. celý článek
  • GDC

    Na letošní Game Developers Conference v San Franciscu máme opět Martina s Petrem, před kterými leží nelehký úkol: vybrat si ze záplavy desítek přednášek ty co možná nejzajímavější. A to je v hutném rozpisu pěkný oříšek. Kdo měl první den při výběru šťastnější ruku? celý článek
  • Plague Knight

    Být štědrý se vyplácí a své o tom již brzy budou vědět všichni ti, kteří svými financemi podpořili nezávislou plošinovku Shovel Knight. Autoři totiž v kontextu úspěchu iickstarterové kampaně přislíbili do hry pravidelně a především zdarma přidávat další obsah. A přesně tomu teď chtějí také v praxi dostát a představují první z plánovaných rozšíření pro hru. celý článek
  • Steam_IndieSpringSale_2013

    Rozmach nezávislé tvorby je bytostně spjatý s digitální distribucí nejenom (ale hlavně) na Steamu, ale též na mobilních a konzolových platformách. Proto by jednou z úvah každého nezávislého tvůrce mělo být, přes jakou platformu vlastně chce svůj titul distribuovat. Nezřídka to znamená, že svému záměru musí přizpůsobit nejenom podobu hry, ale též způsob její propagace. A pohled na všemožné statistiky v tomto je dosti výmluvný. Vývojář se jim sice může postavit, ale až na pár výjimek, bude spíše čůrat proti větru. Aby k podobným situacím nedocházelo, pokusil se bývalý editor Gamasutry a nyní člen studia tinyBuild, Mike Rose, sestavit přehled prodejů nezávislých her na jednotlivých platformách v roce 2014, a zároveň z toho odvodit, co mohou indie vývojáři očekávat v roce letošním. celý článek
  • unreal engine 4 game-wide

    Pokud něco milujete, nechte to volně jít do světa. Tímto heslem se řídí ve studiu Epic Games a přesně v tomto duchu se zachovali ke svému Unreal Enginu. Epic zřejmě již z licencí od komerčních titulů mají další vývoj předplacený, a tak je nově Unreal Engine ve své čtvrté verzi ke stažení zdarma s tím, že i veškeré budoucí aktualizace budou rovněž vypouštěny zdarma. celý článek
  • 13273529205_d5a9de3128_k

    V kalifornském San Franciscu dnes začíná největší vývojářská konference na světě. Na GDC 2015 se scházejí desítky tisíc producentů, programátorů, grafiků, animátorů, designérů a hudebníků ze všech koutů světa, aby si navzájem řekli, co aktuálně hýbe jejich branží a jak to vidí do budoucna. GDC 2015, to jsou doslova stovky přednášek, debat a oznámení, které v následujících pěti dnech bude sledovat nejen naše redakce v Praze, ale i Petr Poláček a Martin Bach, kteří na GDC 2015 vyrazili osobně. celý článek

Novější 1 2 3 4 5 101 Starší

Bleskovky

RSS

Záznamy z klubovny

RSS Podcast

Tea Club #12: Medieval Engineers

Přehrát
video ▶

Přehrát
audio ▶

Živé vysílání v tomto týdnu

24. 3. od 16.00 | GamesPlay: Resident Evil Revelations 2
25. 3. od 16.00 | Fight Club #220
26. 3. od 16.30 | GamesPlay: Cities Skylines
27. 3. od 16.00 | GamesPlay: Homeworld Remastered

Kompletní program na GamesczTV @ Youtube.

Předplaťte si Games.cz bez reklam

Váš účet u Games.cz:

cards

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.