Top články

• Super Mario Maker - recenze

3. 9. 2015 v 18:15 - Recenze Autor: Jakub Kovář 0

super-mario-maker

Když se řekne Mario, představíte si typicky náročné skákání, originální nápady a především perfektní zábavu. Pečlivý design úrovní totiž zajišťuje absolutní ponoření do hry, která pokaždé přijde s něčím novým, zajímavým a neokoukaným. Super Mario Maker na to jde ale obráceně. Dá vám k dispozici všechny dílky skládačky a je jen na vás, jestli složíte úrovně stejně zábavné, jako najdete v jiných dílech série. Jste postaveni před nejtěžší úkol: nejde o to proskákat k cíli, ale navrhnout vlastní zábavnou úroveň. celý článek

avatar Jam97 4. 9. 2015 v 14:30

Pokud si chcete zahrát opravdu dobrýho Maria na PC, zkuste Super Mario Bros X. Je zdarma, má spoustu uživatelských úrovní a i ten editor tam je :) celý komentář

• profimedia-0220826099

Ještě před dvěma měsíci neměl Michal Šnobr s hrami prakticky nic společného. Jméno si udělal v energetice, kde jako analytik radí velkým firmám, investorům i státním institucím. S hrami se, podle svých slov, setkával jen rekreačně. „Jsem generace, která vyrostla na PC hrách jako Wolfenstein 3D, Age of Empires a dalších. Nyní mi na nějaké aktivní hraní už nezbývá moc času, tak jen zpovzdálí sleduji, co hrají mé děti na mobilech, PC ale i na konzolích.” Přesto se rozhodl do herního průmyslu vstoupit, a to velmi rázně. Šnobrova společnost Hamaga koupila v polovině července největší maloobchodní síť s videohrami a zároveň jednu z nejstarších herních firem u nás - JRC. Zeptali jsme se tedy Šnobra, co jej k tomu, když pomineme nostalgický zájem o hry, vedlo. celý článek

avatar Mart9 2. 9. 2015 v 12:54

Abych koupil krabici, musela by mi nabídnout něco víc než jen DVD. Třeba Mafia 2 měla super triko, které se dá nosit ještě po 5 letech. Ale naprostý vrchol idiocie je to, když koupim... celý komentář

• fc_240

Co se stalo tento týden. Aleš zkoumal trh s kočárky, Petr hledal plynoměr, Martin se ztratil, Lukáš ...kde je Lukáš? Tak na tuhle otázku jsme vám v dnešním díle podcastu Fight Club neodpověděli, ale přesto bylo o čem se bavit. Nebojte, nerecenzovali jsme kočárky, zabývali jsme se herními tématy. Třeba Aleše zaujal systém magie v chystaném RPG Brány Skeldalu 3, Petr se zasekl na eko-MMO Eco a Pavel na videoherním zpracování anime Attack on Titan. celý článek

avatar MickeyMutant 30. 8. 2015 v 14:46

Vyhlásili soutěž o třetí Trine? Tak to bude mít někdo pěkný dárek pod stromeček. Možná letos. celý komentář

• assassins creed film michael fassbender

Filmová adaptace série Assassin's Creed se ne a ne odpíchnout od věčného přepisování scénářů, hledání režisérů, producentů a herců. K projektu je ale už docela dlouho přisátý coby herec i producent Michael Fassbender, jehož fotka v kostýmu asasína Calluma Lynche podtrhuje informaci, že příští týden začne po letech příprav skutečné natáčení. celý článek

avatar Morraw 27. 8. 2015 v 20:28

Série AC má skvělé hlavní téma a samotné hry obsahují spousty filmových cutscen, takže jestli budou pracovat s Ubisoftem a převedou ten základ do filmu, tak by to vůbec nemuselo být... celý komentář

• Devil’s Third - recenze

27. 8. 2015 v 14:15 - Recenze Autor: Jakub Kovář 0

devils-third-recensione-immagine-1

Už jste tenhle týden zachránili svět? Pokud ne, tak nezoufejte - bývalý terorista Ivan totiž taky ještě ne. Ve své cele na Guantánamu se celkem nudí a s chutí by postřílel pár bastardů, pokud tedy za tu záchranu světa dostane od šéfa americké rozvědky novou elektrickou kytaru. Jakmile je nový nástroj slíben, už nic nebrání tomu, aby se podíval na zoubek aktivitě svých bývalých spolubojovníků. Těm se povede zničit veškeré satelity kolem Země a následnou EMP vlnou sejmout většinu elektroniky a moderních zbraňových systémů, přičemž plánují nastolit nový světový řád. celý článek

avatar keyser.sozey 27. 8. 2015 v 19:38

S Wii U to vypadá čím dál hůř. Po loňské E3, Bayonettě 2 a Splatoon to vypadalo, že konečně nabírá tempo, ale zbytek roku je nemilý propad. Tohle byl jeden z titulů, který mě zaujal... celý komentář

• level_255-poutak

Po návratu z německého Gamescomu jsme se vrhli na dokončení 255. čísla Levelu a s výsledkem naší práce se nyní můžete seznámit i vy. LEVEL 255 je už totiž několik dní k dispozici v trafikách, obchodech i nákupních centrech po celé České a Slovenské republice a koupit si jej můžete samozřejmě i v elektronické verzi na službách Publero a Floowie. celý článek
  • nahledovy_hry

Když přijde na trh nová herní pecka, nechceme čekáním ztratit ani den. Pokud to máte úplně stejně, je přehled těch nejočekávanějších herních pecek měsíce září určen právě pro vás. Pojďte si společně s námi připomenout, co všechno vás na herní scéně čeká a nemine. celý článek
  • Trial by Viking

Novinka od jednočlenného studia Last Life Games sice míchá možná až příliš mnoho věcí, ale právě to je na ní lákavé. Trial by Viking si propůjčuje prvky z akčních plošinovek, dungeonů, RPGček, metroidvanií a do toho míchá ještě norskou mytologii a spoustu dalších prvků. Tenhle mišmaš se teď pokouší uspět na Kickstarteru, ale vypadá to, že to nebude příliš těžký boj. Vývojář Dustin Hendricks potřebuje pouhých 7 tisíc dolarů a v tuto chvíli už má přes 3 tisíce. celý článek

avatar BoB.2 21. 8. 2015 v 19:18

Dobrý. celý komentář

• Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Human Revolution vyšel už v roce 2011. V příštím roce ho bude následovat Deus Ex: Mankind Divided a tak si vývojáři po čtyřech letech sedli a natočili vlastní let's play Human Revolution. Nejde tedy o propagaci příštího dílu, byť ho tam samozřejmě ve videu také zmíní. Ani to není úplně klasický let's play, jako spíše hraní prokládané spoustou zajímavostí o vývoji, o hře a o rozhodnutích, která museli tvůrci udělat. celý článek

avatar Lukyz 21. 8. 2015 v 12:44

Přijde mi, že svoji vlastní hru dost haněj, bože jak jsme mohli udělat tohle a tamhleto, koukej na ty animace, tady na to už nezbyl cash atd. atd. Zatímco video od Warrena a jeho týmu kde... celý komentář

• fc238

Když jsme minulý týden omylem natočili Fight Club takříkajíc "do zdi" a vzhledem ke špatné technické kvalitě jsme jej nemohli vypustit do světa, seděl s námi u jednoho mikrofonu i host. David Ryneš, který píše o hrách na web Novinky.cz, ale přijal naše pozvání i napodruhé, takže debata o nejzajímavějších hrách Gamescomu nakonec proběhla. celý článek

avatar h0p3 13. 8. 2015 v 15:07

Ryneš vypadá jako Salvador z Borderlands 2. Zajímalo by mě jestli je to cílený nebo jen náhoda. *1* celý komentář

Novější 1 9 10 11 12 13 14 120 Starší