Xbox One verze Elite Dangerous se konečně dočká datadisku Horizons
zdroj: tisková zpráva

Xbox One verze Elite Dangerous se konečně dočká datadisku Horizons

23. 5. 2016 13:23 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Na PC vyšel datadisk Elite Dangerous: Horizons už v polovině prosince, na Xbox One jej mohou hráči čekat 3. června. Vyjde buď jako samostatný přídavek za 25 eur, nebo v rámci Commander Deluxe Edition, která stojí 50 eur. V rámci tohoto rozšíření dostanou hráči všechny přídavky, které vyjdou v „sezóně“ Horizons, což momentálně zahrnuje Planetary Landing a Engineers. Ale ani hráči na PC nepřijdou zkrátka, protože i je čekají nové prvky, především  v rámci updatu 2.1 pro Engineers.

Nejprve k novinkám z Xboxu. Jak z názvu odtušíte, Planetary Landing umožňuje přistávání na planetách, přičemž po povrchu můžete jezdit pomocí ozbrojených planetárních vozítek a navštěvovat povrchové základny. Nepřátelské základny můžete dobývat a na povrchu nalézáte i vzácné suroviny. Rozšíření Engineers pak nabízí široké možnosti v rámci craftingu, kdy můžete vyrábět i vlastní moduly pro svou loď nebo experimentální varianty vašich zbrojních systémů.

26. května čeká na hráče PC verze 2.1 update právě rozšíření Engineers. Společně s tím vyjde i obecný patch 1.6. Update Engineers přinese spoustu změn v systému lootu a craftingu. Asi nejdůležitější ale budou, především kvůli názorům betatesterů, v systému tvorby dodatečných efektů u zbraní. Původně totiž byly tyto efekty přiřazovány náhodně a jako výjimečná odměna za crafting s pomocí Engineerů, kdy třeba laser obnovoval wingmanovy štíty a nebo railgun, který střílel za palivo.

Jenže hráči chtěli, aby měli nad těmito efekty větší kontrolu, mohli si vybrat konkrétní vylepšení a tedy je zahrnout do své celkové strategie a ne jen čekat, zda jim náhodou něco nevypadne. Autoři by rádi přání hráčů vyhověli, nicméně problém tkví v tom, že celkový koncept spočíval v tom, že jde o spíše instinktivní, opravdu náhodný efekt, který géniové mechaniky během práce spíš mimochodem zakomponují do vaší lodi. 

Nakonec se autoři rozhodli přijít s novou mechanikou, takzvanými Favours, tedy extra služby, jíž vám daný Engineer poskytne, pokud u něj budete mít dostatečnou reputaci. Pak si můžete za její nakumulování vybrat konkrétní experimentální efekt pro zbraně. To vás samozřejmě bude reputaci u něj stát, takže pro další službičku ji potřebujete znovu nabýt, třeba skrze časté upgradování u něj, předávání dat z průzkumu a nebo prodej specifických komodit. Tyto změny budou aplikovány po konci bety verze 2.1. Celý soupis změn, které přijdou v updatu 1.6 respektive 2.1 Engineers najdete zde.

zdroj: Archiv

Nejnovější články