Jednoduše řečeno, peníze nedostane zpátky každý, kdo o to požádá. Nárok na vrácení peněz máte jen tehdy, pokud jste si hru předobjednali přes online obchod vývojářů a nehráli jste žádnou alfu ani betu. Pokud jste se do některé z alfa či beta fázi zapojili a Elite: Dangerous hráli, tak na vrácení peněz nárok nemáte bez ohledu na to, jestli jste si hru koupili přes online obchod nebo ji podpořili na Kickstarteru. Braben také přislíbil, že když se objeví hráči, kteří spadají mezi výše zmíněné případy, budou se jejich žádostmi zabývat tvůrci individuálně.
Braben v novém newsletteru víceméně zopakoval jednotlivé důvody, proč Elite: Dangerous nepůjde hrát bez internetu, a přihodil několik dalších informací. Sebevědomě prohlásil, že problémy se servery v den vydání hry z jednoho prostého důvodu neočekává: hra využívá servery Amazonu, které jsou nejen výkonné, ale hlavně škálovatelné - tvůrci mají možnost velmi rychle zvyšovat kapacitu pro případ, že by se do hry najednou navalilo velké množství lidí.
zdroj: Archiv
Vrásky si prý nemusíte dělat ani v případě, že byste chtěli Elite hrát přes pomalé a nekvalitní připojení. Hra by si měla vystačit teoreticky jen s 10 kbps - Braben ji zkoušel hrát na notebooku ve vlaku skrze tethering (nasdílený internet třeba z mobilu do notebooku) a vše fungovalo to bez problémů. Vývojáři mají navíc záložní plán pro situaci, kdyby servery sami nemohli dále provozovat: jednoduše by mezi komunitu vypustili serverový kód, aby mohli štafetu převzít hráči. Takovou situace ale Braben neočekává, nicméně kdyby náhodou, "plán B" existuje.
Stejně tak pořád existuje naděje, že tvůrci hráčům offline mód někdy v budoucnu nabídnout. Spíše bychom s tím, ale neměli počítat, protože Braben podobnou alternativu zatím jenom nevylučuje, což je něco jiného, než kdyby ji slíbil. Podle Brabena se momentálně nevyplatí investovat do vývoje offline módu čas a peníze - drtivá většina hráčů offline jednoduše neřeší a s internetem problém nemá.