Tým DICE Stockholm přišel s ideou planety plné ostrých skal, na povrch chrlící lávy a drsného podnebí. Po konzultaci s týmem Lucasfilm vyšlo najevo, že takový koncept by se nejlépe hodil pro planetu Sullust, která byla zmíněná (nikoli viděná) v Návratu Jediho a zmínka o ní byla i v komiksech a Star Wars: The Old Republic.
Tvůrci pak navštívili archivy Lucasfilm a snažili se vytvořit planetu takovou, aby byla uvěřitelná a zapadala do univerza Hvězdných válek. Vývojáři například zjistili, že se na Sullustu nacházela imperiální základna. To mělo za následek další studium (například včetně architektury Hvězdy smrti) a vytvoření prostředí takového, které ponese znaky návštěvy impéria takového, které neurazí žádného sečtělého fanouška ságy.
Dalším krokem bylo vytvoření uvěřitelného prostředí. To šlo jednodušeji v případě map jiných, kdy se tvůrci vydali buďto do filmových ateliérů nebo přímo na lokace, kde se filmy reálně natáčely. V případě Sullustu však něco takového jednoduše možné nebylo. A tím se dostáváme opět na Island, kam se tvůrci rozhodli v rámci inspirace vydat a hledat nápady.
Výsledkem by mělo být pro toto slavné univerzum zcela uvěřitelné prostředí, kde bude radost mastit nepřítele. Ovšem u Sullustu to nekončí – těšit se můžeme celkem na 12 map, což jen potvrzuje informace, které jsme uvedli dříve (viz článek), že ve hře nebude jen osmero map, jak hned někteří vyvozovali. Navíc extra lokace budou dle textu k dispozici pro kooperativní mód Missions. Na některých mapách bude fungovat mód Walker Assault, kde kolem AT-AT budou manévrovat stíhačky i menší vozidla, další se zase specializují na pěchotní boj v menších oblastech.
Pro bližší informace nejen o Sullustu se můžete podívat na původní článek na oficiálních stránkách hry, kde najdete i pár nových wallpaperů. A pro lepší naladění na atmosféru hry zkuste nedávný trailer. Star Wars: Battlefront vychází 19. listopadu na PC, PS4 a Xbox One.
zdroj: Archiv