První známky budoucí Highlander hry se objevily už v roce 2004, kdy spol. SCi získala práva na její vývoj. Poté byla SCi pohlcena Eidosem a Eidos následně koupila japonská firma Square Enix. Hra, oficiálně oznámená v září 2007, se tedy stala obětí korporátního šumu. Manažeři Square Enix zjevně při zkoumání portfolia Eidosu naznali, že Highlander hra nemá moc šancí na úspěch a rovnou projekt usmrtili.
Vzhledem k reputaci Widescreen Games se tomu vlastně nelze divit – studio během své existence nevytvořilo jedinou kvalitní ani průměrnou hru a možná si pamatujete, že dokopali i vývoj konzolové verze Zaklínače s podtitulem Rise of the White Wolf, kterou raději vedení CD Projektu zrušilo.
V podání Widescreen Games měla být Highlander hack and slash hra, ve které byste střídali jedno časové období za druhým (Pompeje, středověké Skotsko a Japonsko, moderní New York), řezali se trojicí rozdílných ostří (katana, šaršoun, oboustranný meč) s armádami obyčejných nepřátel a občas usekli hlavu většímu bosákovi. To nezní jako nezábavnější zpracování Highlander licence. Ze hry tak zbylo jen pár screenshotů a jeden trailer: