Zrovna Unity byl ale ten případ, kdy moderních pasáží původně skutečně mělo být více, ale bohužel se nestíhalo. "Vždycky plánujeme víc pasážní v moderní době, ale musíme je udělat opravdu chytře. Do Unity jsme toho pro moderní dobu plánovali víc. Ale zůstalo opravdu jen u plánování, nic jsme ze hry nevysekli," řekl McDevitt na Twitch.tv.
Celý stav následně rozebral a vysvětlil, že jakmile se dělá takhle první hra od základů pro nové konzole, trvá všechno déle. Obzvláště vybudovat město, nebo kus města, zaměstná spoustu lidí na několik měsíců, a tak věnovali vývojáři pozornost raději historické Paříži, než moderní době. Tvůrci prý k moderním prvkům chtějí přistoupit podobně, jako to udělali v druhém dílu a jeho pokračování s Monteriggioni, tedy znovu využívat stejné části hry, jen je například lehce upravit.
Tím odpadne spousta práce navíc, bude se to stíhat a navíc, pokud se to udělá citlivě a chytře, nebude to vůbec ke škodě věci. McDevitt také bez obav prozradil, že scénáristé nelenili a rozepsali rámcový příběh světa, který se rozpíná zhruba po 500 - 700 let herní historie v rámci série. Ve výsledku z toho podle něj může série žít dalších deset až dvacet let, tedy klidně deset až dvacet dalších dílů. Zní to děsivě? Dokud se budou hry prodávat po milionech, nebude mít Ubisoft důvod s vývojem přestat...
Nicméně stojí za to ještě připomenout, že 10. března vychází překvapivě dobrá a povedená Assassin's Creed Rogue na PC, která trochu dává námořnickou náplast na bolístku, jíž byly technické problémy Unity.
zdroj: YouTube.com