Prodej neoficiálního obsahu vynesl tvůrcům na Steamu 57 milionů dolarů
zdroj: tisková zpráva

Prodej neoficiálního obsahu vynesl tvůrcům na Steamu 57 milionů dolarů

29. 1. 2015 13:10 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Peníze se dají vydělat řadou způsobů. Třeba výrobou a prodejem obsahu pro Team Fortress 2, Dota 2 či Counter-Strike: Global Offensive skrz Steam Workshop. A že nejde (nemusí) o drobné potvrzuje Valve. Prodejem in-game předmětů si prý hráči vydělali dohromady 57 milionů dolarů, které si mezi sebe rozdělilo 1500 jednotlivců z více než 75 zemí. Valve navíc otevírá brány možného výdělku prostřednictvím Workshopů i pro první vln u her od jiných firem.

Omezený počet Workshopů určených pro výdělek vyplývá z problémů, které představuje vytvoření celého systému. Nově si lze každopádně vydělat pár drobných tvorbou obsahu pro Dungeon Defenders: Eternity a Chivalry: Medieval Warfare. „Jsou to pro nás skvělé zprávy, protože to znamená víc kvalitního obsahu pro hry, které máte rádi. Navíc nákupy tohoto nového obsahu přímo podporují členy komunity, aby zlepšovali své schopnosti a vytvářeli další úžasný obsah.“

S dalším rozšiřováním nabídky her, které podporují prodej neoficiálního obsahu přes Workshopy, Valve do Steamu integruje nástroje, s jejichž pomocí mohou prodejci sledovat, odkud plynou jejich příjmy. Uvidí též, o jaké předměty je největší zájem, potažmo si mohou analyzovat další vývoj trhu s konkrétním obsahem. Valve tak dělá zajímavý krok dál v rozšiřování funkcí Steamu a bude zajímavé sledovat, jak se chytne systém u titulů, které nemají obrovskou hráčskou základnu jako hry od Valve.

zdroj: Archiv

Nejnovější články