Oslavné recenze Metroid Prime 3

Oslavné recenze Metroid Prime 3

28. 8. 2007 15:15 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Wii dostane další velký herní hit, jak dokreslují mimořádně nadšené recenze ze zahraničních webů.

Střílečka nebo spíše akční adventura hraná z první osoby - Metroid Prime 3: Corruption pro Wii, už se těší velké přízni některých vybraných hráčů, alébrž jsou venku první recenze s mimořádně vysokým hodnocením. Jak ostatně naznačuje letmý pohled na Game Rankings. Pakliže se podíváme na věc trochu podrobněji zjistíme, že předmětem hlavních oslav je mimo jiné specifické Wii ovládání, které vám podle všeho zprostředkuje nezapomenutelný herní prožitek.

Server IGN hovoří v tom duchu, že nahánění zaměřovacího terčíku v obraze je mnohem přesnější, intuitivnější a zejména rychlejší než při práci s analogovými páčkami u klasických padů, a že se tady fanoušci dočkají všeho, co dělá tuto sérii tak výjimečnou. Počítaje v to také olbřímí bosse a s nimi související epické střety. Velkou rozlehlost zdejšího herního světa rozděleného dále na planety. Parádní příběh provázaný s nehratelnými sekvencemi. Prostorová puzzle. Atmosféru. A vpravdě mimořádné vizuální zpracování, ždímající při podpoře widesreenu a 60fps z hardwaru konzole maximum. Jinými slovy, jde aktuálně o nejlépe vyhlížející Wii projekt na trhu…

Server 1UP hru hodnotí v tom smyslu, že třetí díl maximálně využívá největší Wii přednosti - tedy unikátního ovládání, a minimalizuje největší nedostatek - grafiku, díky velice stylovému ztvárnění. Vedle toho vylepšuje většinu již tak vysoko posazených standardů téhle série, o níž na GameTrailers míní, že v případě třetího dějství redefinovala způsob ovládání konzolových stříleček. I když u všech recenzí se lze současně dočíst, že některé prvky (stran ovládání) nejsou úplně top-notch.

Magazín Nintendo Power neváhal udělit dokonce absolutní známku 10/10, z možné zaujatosti časopisu nás vyvádí podobně nadšené reference ostatních webů, počítaje v to také Shacknews, kde v závěru recenze připomínají, že jde o hardcore záležitost s prima nápady ve stylu Achievementů z Xbox 360. Za způsob hraní jste totiž odměňováni a můžete si posléze zpřístupnit bonusy jako jsou artworky či hudba, v neposlední řadě dokonce nástroje pro típání screenshotů ze hry :)

Sám za sebe bych snad ještě připodotknul, že Metroid Prime 3 je jedna z mála opravdu hardcore her pro Wii, dávající téhle hráčské komunitě konečně vhodnou příležitost pro investici do herního systému od bigN. Proč? Asi netřeba připomínat, že Metroid Prime 3: Corruption je a bude exkluzivní Wii záležitost a že doba hraní tady není vůbec zanedbatelná (cca 20 hodin). Škoda jen té již dříve anoncované a oplakané absenci multiplayeru a především toho, že v Evropě hra vyjde s dvouměsíčním zpožděním - až koncem října.

mart