Nový systém run v Diablo III je dokončen
zdroj: tisková zpráva

Nový systém run v Diablo III je dokončen

20. 2. 2012 14:36 | Téma | autor: Aleš Smutný |

V nové zprávě o vývoji velmi očekávaného akčního RPG Diablo III se Jay Wilson rozpovídal o systému run.

Ten byl prý doposud příliš složitý, protože se runy vázaly ke každé schopnosti a měly různé úrovně, takže jste „na konci žonglovali s třemi tisíci runami“. Což bylo logicky kontraproduktivní, jelikož to vytvářelo jeden velký neorganizovaný chaos.


Nyní se betaverze dočká patche, který uvede do hry kompletní nový systém run, jak by měl být v plné hře. Runy se budou jmenovat „skill runes“ a budou se, stejně jako ony skilly odemykat během získávání nových úrovní. Navíc, každá runa bude mít jeden jasný efekt a nebude mít několik různých stupňů účinnosti.

Wilson vysvětluje, jak budou runy klíčové k vývoji postavy. „Nechceme se vracet k situaci, kde jste klikali na tlačítko a rvali tak body do skillů. Mnohem koncentrovanější (a víc cool) je verze, v níž volba runy vytváří jasný a mocný bonus ke zvolenému skillu. Nový systém run tedy nemá stupně, ale každá se rovná čtvrtému nebo pátému stupni, jak jste byli zvyklí doposud. Jedním klikem si vyberete runu a dostanete velký bonus. To je prostě víc cool“.

Dá se tedy říci, že celý systém bude jednodušší, schematičtější, ale také intuitivnější. Myšlenka to samozřejmě není špatná, naopak, může celkovému plynutí hry prospět, ale je otázka, jak na to zareagují hráči zvyklí na hromadění majetku ve stylu Harpagona a rádi se prohrabovali desítkami run. Snad pozitivně...

Nejnovější články