“Na tyhle hry musíme opravdu vynaložit veškeré naše úsilí. Sice na tom chcete alespoň trochu pracovat, ale je těžké věnovat něčemu pozornost předtím, než dokončíte rozpracovaný projekt. S BioShock Infinite se k tomu už ale dostáváme, řekl Ken Levine v rozhovoru pro Wired. Je tak jisté, že letos se BioShocku pro Vitu nedočkáme a je otázkou, jestli se hry dočkáme příští rok. BioShock Infinite určitě Irrational ještě zaměstná i po vydání (patche, DLC), a tak se produkce Vita hry rozjede naplno asi až příští rok.
Ke cti páně Levina musíme přičíst i to, že se mu do oznámení nového projektu pro Vitu na loňské E3 moc nechtělo. Když si vzpomenete, tak neřekl vlastně nic. Také nic neukázal - ani logo (Sony a Agent...), ani artworky. “Když mě Sony požádala, abych šel na pódium, byl jsem nervózní. Nechtěl jsem tam jen přijít a něco povídat, aniž bych cokoliv ukázal. Chtěl jsem něco ukázat a ne jen abstraktně popisovat,” přiznal Levine. Prý ale úmyslně nic nehypoval a nevychvaloval.
BioShock Infinite je už ale v dohledu, ostatně vývojáři nedávno oznámili datum vydání - 16. října 2012. Levine ale řekl, že by na hře nejradši pracoval do nekonečna. Že by na ní mohl dělat dalších dvacet let a pořád něco upravovat, ladit a vylepšovat. To je pěkné, pak by to ale dopadlo jako Duke Nukem Forever. A to bychom od BioShocku určitě nechtěli.