Omezený počet Workshopů určených pro výdělek vyplývá z problémů, které představuje vytvoření celého systému. Nově si lze každopádně vydělat pár drobných tvorbou obsahu pro Dungeon Defenders: Eternity a Chivalry: Medieval Warfare. „Jsou to pro nás skvělé zprávy, protože to znamená víc kvalitního obsahu pro hry, které máte rádi. Navíc nákupy tohoto nového obsahu přímo podporují členy komunity, aby zlepšovali své schopnosti a vytvářeli další úžasný obsah.“
S dalším rozšiřováním nabídky her, které podporují prodej neoficiálního obsahu přes Workshopy, Valve do Steamu integruje nástroje, s jejichž pomocí mohou prodejci sledovat, odkud plynou jejich příjmy. Uvidí též, o jaké předměty je největší zájem, potažmo si mohou analyzovat další vývoj trhu s konkrétním obsahem. Valve tak dělá zajímavý krok dál v rozšiřování funkcí Steamu a bude zajímavé sledovat, jak se chytne systém u titulů, které nemají obrovskou hráčskou základnu jako hry od Valve.
zdroj: Archiv