LEVEL 161: Emzáci útočí v Tiberium
zdroj: tisková zpráva

LEVEL 161: Emzáci útočí v Tiberium

22. 1. 2008 17:17 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Nový rok přivítal časopis změnami v obsahu, plným UFO Aftershock a rozhovorem o Tiberiu, mimojiné s odtajněním použité technologie.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Taky vám vaši rodiče a prarodiče vždy prvního ledna připomínají staré známé pořekadlo: Jak na nový rok, tak po celý rok? Jestliže se toto přísloví má týkat i Levelu, pak vězte, že se máte na co těšit. Nový rok kolegové přivítali celou řadou více či méně viditelných grafických a obsahových změn. Připravili nové rubriky, grafické prvky a úpravy některých stávajících součástí časopisu. Určitě si všimnete třeba upgradu novinkového LevelUPu, velkých rozhovorů s osobnostmi herní scény a také Undegroundu – vylepšené verze Lidové tvořivosti.

Plnou hrou je tentokrát strategie UFO: Aftershock (78%, 2005), která navazuje na první díl Aftermath a která vás přenese do budoucnosti, kde se musíte setkat s nepříliš přátelskými potvorami z vesmíru. Hra je kompletně v češtině včetně dabingu. Obálku Levelu 161 pak obsadila FPS Tiberium, o které zjistíte více v preview Honzy Horčíka. Ten poslal vývojářům několik desítek šťouravých otázek, takže jsme se o Tiberiu dozvěděli spoustu zajímavých a nezřídka dosud neznámých informací - viz úryvek:

    Ještě než se ale vůbec tým pustil do vývoje hry, navštívil Willa Wrighta, aby se podíval, jak to jde se Spore a přiučil se zajímavým technikám. Tahle návštěva se pak v dalším průběhu vývoje ukázala jako zásadní. "Will je velkým zastáncem nízkoprofilového prototypování pro rychlé zkoušení nápadů a řešení problémů. Vzali jsme si to k srdci a učinili z toho součást kultury našeho týmu," řekl nám v exkluzivním rozhovoru Chris Plummer, výkonný producent hry. "Nejlepší věc na tomhle prototypování je, že neztratíte tolik prostředků na špatných nápadech, protože nízkoprofilové prototypy jsou rychlé a jednoduché na tvorbu. Když něco nefunguje nebo není zábavné, prostě to vyhodíte," dodává. Něco takového je v době, kdy herní rozpočty dosahují desítek milionů dolarů, naprosto zásadní. "Jakmile jsme nápady prověřili v prototypech, pořádali jsme pravidelná setkání přezdívaná vědecké semináře," upřesňuje Chris. Z pravidelných brainstormingů celého týmu pak postupně vykrystalizovaly další a další zajímavé nápady a prototypy, které byly nakonec integrovány do jedné hry. Ta se stala konstrukčním plánem pro vývoj "plné" verze hry, jakmile se vývojáři zapracovali v Unreal Enginu. Je to tak, oproti původním předpokladům poběží Tiberium na do značné míry upraveném Unreal Enginu verze 3... [více v Levelu 161]
Při výčtu toho nejlepšího z časopisu se nesmí zapomenout na překvapivě plnou rubriku recenzí, do níž se vešly první hry vydané začátkem nového roku, i „resty“ z roku minulého. Konkrétně tam najdete hry jako Simon The Sorcerer 4, Sinking Island, Juiced 2, Stranger, či Sherlock Holmes versus Arsene Lupin.

Mimochodem, myslíte si, že hry jsou jen zábavou pro určitou komunitu nadšenců trávících nad myší a klávesnicí dny i bezesné noci? Kdepak, téma Vladana Růžičky vás přesvědčí o tom, že také promovaní inženýři... pardon, doktoři... jsou příznivci počítačových titulů. A lékaři by vám jistě potvrdili i pravdivost rčení „Ticho léčí“. Není tedy nad to si pořídit PC, které nevydá ani hlásku a nebude vás rozčilovat nadbytečným hlukem. Více se dozvíte v tématu, které pro Level 161 (na stáncích od pátku) dopodrobna zpracoval hardwarový mág Vašek Vlček.
zdroj: PR

jd

Nejnovější články