Tvůrci her se ale na výprodeje dívají rozdílně. Jedno je ale jasné, Phil Fish, notorický remcal a chlapík, který stojí za povedeným Fezem, si výprodej pochvaluje, protože Fez je zase v kurzu a prodává se jak na běžícím pásu. V sérii twitterových zpráv to Fish sám potvrdil.
Za prvních 24 hodin se prodalo víc kopií, než za celé tři měsíce od vydání Fezu. Za 48 hodin pak Fez prodal 105 tisíc kopií, co je víc, než za první měsíc prodeje hry na XBLA. Fish to vše doplnil grafem prodejnosti, který ukazuje, jak mohutný nárůst v době výprodeje, tak i dost tristní prodeje před ním. Je jisté, že na výprodeji Steamu vydělal, protože Fez byl k mání jen s 50% slevou.
Lars Doucet ze studia Level Up Labs k tomu poznamenává, že podobný nárůst zaznamenala i jejich tower defense hra Defender's Quest, ovšem před letním slevovým prodejem. „Je třeba poznamenat, že obrovské nárůsty prodejů závisí na dvou věcech – slevě a PROPAGACI. Také jsme v letních slevách a zaznamenali jsme jen lehký nárůst. Naopak, před několika týdny jsme byli na hlavní stránce Steamu, stejně jako byl Fez a zaznamenali jsme podobně explozivní efekt. Samotné slevy nejsou magickou formulkou. Samotná přítomnost hry na Steamu už rovněž není tak významná jako doposud. Aby se dostavil nějaký efekt, musíte mít propagaci“.