“Nemyslím si, že by byly sociální hry a harcore hry rozdílné věci. Obě se vyvíjí a myslím si, že sociální prvky časem konvergují do hardcore her. Myslím, že se v budoucnu Metal Gear určitým způsobem změní, aby do sebe mohl integrovat sociální prvky. Když se podíváte na ostatní hry, tak se to už děje. Metal Gear se do toho někdy možná přidá,” řekl Kojima v rozhovoru pro CVG.
Sociální prvky by se mohly podle Kojimy používat například k tomu, aby se do hry zapojily různé typy hráčů. A právě přes sociální prvky by mohli hardcore hráči komunikovat se svátečními hráči. Jestli bude něco takového už v Metal Gear Rising: Revengeance nevíme, ale ten mají na starosti Platinum Games. Dost možná si budeme muset na Kojimovu vizi sociálně-hardcore her počkat ještě pár let.
Každopádně to není nic nového, hry už před pár lety přidaly třeba Twitter, nebo hledání přátel do hry pomocí Facebooku, tak proč ne? A pokud Kojima vymyslí něco originálního a zajímavého, co se bude k Metal Gearu hodit... Třeba v takových Watch Dogs by si člověk dokázal představit spousty různých využití sociálních prvků, sítí, augmented reality hračiček...