Remedy sice sérii po druhém díle opustili a drsný policista z New Yorku se dostal do rukou Rockstaru, ale díky tomu nás seznámili s dalším hrdinou - spisovatelem Alanem Wakem. Max mezitím nikam nespěchal. Vrátil se ve třetím díle v roce 2012 a i přes své kvality nešlo o žádný velký hit. Několik milionů prodaných kusů hry v prvním roce po uvedení na trh bylo pro vedení Take Two zklamáním, jak firma přiznala ve finanční zprávě. Vzhledem k délce vývoje, několika odkladům a nákladnému marketingu nešlo o zlatou slepici, jak možná firma předpokládala...
Nakonec se prodeje Max Payne 3 vyškrábaly na zajímavější čísla, čili by to Max nemusel mít ještě spočítané. Návrat nekompromisního drsňáka bychom uvítali obzvláště poté, co prošel právě ve třetím díle velkou změnou. Trochu přibral, nechal si narůst plnovous a oholil hlavu. Vývojáři si navíc nebrali servítky a nechali Maxe do sebe házet jeden prášek za druhým, které zapíjel tvrdým alkoholem. A takových, řekněme ne úplně heroických hlavních postav, v trojáčkové herní produkci moc nefiguruje.
Takový není ani Jack Joyce, hlavní hrdina Quantum Break, nejnovější hry od Remedy. Klíčových prvkem hry jsou opět hrátky s časem, které se ale tvůrcům nepodařilo zasadit do po všech stránkách zajímavé hry. Názory na Quantum Break se napříč spektrem různí, až příliš často se však hráči i kritika kloní k hodnocení, podle kterého je Quantum Break průměrná akční hra s opulentní produkcí. Více se ostatně o kvalitách a nedostatcích dozvíte z recenze Honzy Olejníka.
zdroj: Archiv