Lídří marketingové kampaně EA mohou od včerejška tak akorát zapíjet špatné zprávy. Do vydání snowboardové arkády SSX: Deadly Descent zbývá jen měsíc a tři čtvrtě, ale firma přesto neuspěla s žalobou, jíž chtěla získat stránky SSX.com. Ty momentálně patří mezinárodnímu holdingu Abstract, který je získal loni v říjnu v rámci balíčku o hodnotě přes 200 tisíc dolarů. Protože ale na stránkách SSX.com protáčel reklamy na videohry, EA se přihlásila o slovo a pokusila se u internetového panelu argumentovat tím, že se je holding snaží poškodit. Marně.
Tříčlenný americký panel Národní arbitrážní fórum rozhodl, že majitel domény se nesnažil EA poškodit, ačkoliv měl již dávno přezkoumat nakoupené domény a zkontrolovat, zda některé z nich nepodléhají copyrightu. K tomu není co dodat - jedině snad nový trailer ze hry:
zdroj: Archiv