Boyarsky v Interplayi pracoval jako hlavní výtvarník na vizuální podobě dungeonu Stonekeep a následně se zasadil o to, že Fallout vypadá tak, jak vypadá - retrofuturistická stylizace 50. let a humorem prodchnuté obrázky schopností a perků s Pipboyem jsou jeho práce. Nezůstával ale jen u tvorby vizuální podoby, u Falloutu 2 spolupracoval na designu hlavních questů.
Po přesunu do Troika Games, kde vystřídal řadu pozic, včetně šéfa celé firmy, pracoval na steampunkové Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura a pak především na poslední hře studia Vampire: The Masquarade – Bloodlines. Po krachu Troiky přešel do Blizzardu, kde pracoval na příběhu a designu světa Diablo III.
Včera Obsidian Entertainment na Twitteru potvrdili, že Boyarsky nyní pracuje u nich. Shodou okolností se zde sejde s Timem Cainem, spoluzakladatelem Troika Games. Samozřejmě, fanoušky hned napadne myšlenka, zda nebude Boyarsky v Obsidianu pracovat na pokračování Bloodlines. Připomenu, že Twitter Obsidianu nečekaně zareagoval na koupi White Wolfu, vlastníků práv na Vampire: The Masquerade, Paradoxem loni v říjnu (viz článek). Duo Cain a Boyarsky v jednom týmu by mohlo naznačovat, že se vrátí i toto upíří RPG.
Pravděpodobnější ale je, že Obsidian získali zkušeného a talentovaného tvůrce prostě proto, že se jim hodí jeho zkušenosti s žánrem, který je pro ně momentálně klíčový. Po Pillars of Eternity nyní pracují na novém izometrickém fantasy RPG jménem Tyranny a dá se čekat, že Boyarsky může tvůrčímu týmu hodně dát. A možná, že až vyjde Tyranny, se Obisidan pustí do nějaké hry s licencí White Wolf. Kéž by.