DmC chce soupeřit s Bayonettou... i přes výhrůžky smrtí
zdroj: tisková zpráva

DmC chce soupeřit s Bayonettou... i přes výhrůžky smrtí

5. 1. 2012 14:30 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Je to porovnání, které je nasnadě. Jedna z nejlepších akčních her poslední doby Bayonetta a...

Je to porovnání, které je nasnadě. Jedna z nejlepších akčních her poslední doby Bayonetta a proti ní postavit chystaný reboot ještě lepší (nebo alespoň stejně kvalitní) série, Devil May Cry, tentokrát s označením DmC. A jelikož se drtivá většina kritiky na druhého jmenovaného snáší hlavně kvůli redesignu hlavního hrdiny, Danta, není nemožné, že by se kvalitativně i herními mechanikami mohl gunfetišistické čarodějce postavit.


Podle Alexe Jonese z Capcomu je jen logické, že se v některých oblastech budou vlastnosti obou her porovnávat. De facto tak velmi chválí Bayonettu, když konstatuje: „Jedním z míst, v nichž se snažíme rámcově s Bayonettou soupeřit je pocit z ovládání. Rozhodně chceme vyvolat ten samý pocit plné a plynulé kontroly nad pohybem, který by měl být standardem na této úrovni“. Na druhou stranu, nemáme prý čekat nějakou kopírku zmíněné hry.

Jsou zde jiné oblasti, kde jdeme jinou cestou, kupříkladu vyprávění příběhu. A jsme si jistí, že je to dobrá cesta. Přidáváme prvky, které se předtím v DMC sérii neobjevily. Ať už jde o koncept světa, který se vás snaží rozdrtit nebo o Dantovu schopnost rozervat matérii světa a pracovat s ní“. Každopádně, radost by měli mít jak tvůrci Bayonetty, tak snad i střízliví fanoušci série, kteří rádi uvidí něco nového.

Proč střízliví? Nu, jak se zdá, mnoho lidí není schopno přenést přes srdce fakt, že Dante vypadá jinak a dávají to najevo velmi výrazným stylem. Komentování a nadávání na fórech je jedna věc, petice druhá... ale výhrůžky smrtí, to už je spíš třetí a čtvrtá věc dohromady. Ninja Theory, kteří na hře pracují, už si tohle zažili a zažívají. „Byl jsem na to předem připraven tak napůl. Musím ale říct, že realita mi otevřela oči, protože některé kreativní způsoby, jimiž lidé ventilují svou nenávist, jsem ještě neviděl“, říká Tameem Antoniades.

Lidé jsou skutečně tvůrčí ve své nenávisti. A tak dostali nahrané deathmetalové písničky, které jasně deklarovaly, že hudebníci opravdu nemají DmC rádi. Stejně tak se mezi „obyčejnými“ výhrůžkami smrtí pro proradné a drzé vývojáře objevil prý i pěkně zpracovaný komiks, který měl stejné poselství. Bohužel, nikde zatím nebyl uveřejněn.

Každopádně se ukazuje, že někteří lidé události kolem své oblíbené série prožívají až moc.

Nejnovější články