Komunitní manažer Diabla, Bashiok, také na oficiálních fórech napsal, že Blizzard hru monitoruje 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Hned včera také aplikovali několik optimalizací, které měly pomoci celému systému zvládnout celosvětový nával hráčů. Kromě nejčastější chyby 37, ze které je už teď na internetech výživný meme, hru trápila další spousta chyb, a když už se někomu povedlo přihlásit, tak ho občas potkaly lagy. Což dokáže u singleplayerové hry minimálně překvapit.
Vedle přihlašování byly problémy i s achievementy. Některých hráčům se určité achievementy nezobrazovaly, nebo se mezi jednotlivými přihlášeními neuložily. Tohle Blizzard také aktivně řeší, ale zatím nejsou známy žádné konkrétní důvody a tím ani účinná prevence. Bylo by pěkné, kdyby to kluci v Blizzardu dokázali udělat tak, aby se nikomu žádné achievementy neztratily. Snad se jim to povede.
Co Blizzard myslel těmi “agresivními předpoklady?” Přece věděli, že si hru předobjednalo přes dva miliony hráčů. Na tuhle sumu museli být připravení, s ní mohli počítat dopředu. Že by si Diablo III bez předobjednávek koupil hned první den další milion hráčů? Dva miliony? Po celém světě proběhlo kolem osmi tisíc půlnočních prodejů a Diablo III také zcela ovládlo sociální sítě. Je možné, že by byl o hru výrazně větší zájem, než Blizzard očekával. Navíc teď, kromě Maxe Paynea 3, nic velkého nevychází a mágové z Anaheimu tak měli volné pole působnosti. Královi žánru nepřekážel ani konkurenční Torchlight 2.