Cukání a sekání PS3 verze TES V: Skyrim v praxi
zdroj: tisková zpráva

Cukání a sekání PS3 verze TES V: Skyrim v praxi

21. 11. 2011 14:11 | Téma | autor: Petr Poláček |

Už v průběhu minulého týdne se objevovaly zprávy, že PS3 verze The Elder Scrolls V: Skyrim začne zlobit poté, co člověk odehraje určité „množství“ hry, dostane se na vyšší level a společně s tím se začne zvětšovat i velikost „save“ pozice. Kolegové z CVG se tento problém rozhodli demonstrovat v praxi, a jak se sami můžete přesvědčit na jejich videu, není to tedy žádná sláva. A že se nejedná o ojedinělou chybu, která postihuje pár hráčů za nějakých specifických okolností, to mohu bohužel potvrdit díky vlastní zkušenosti.

Mám rozehranou PS3 verzi Skyrimu a dokud se velikost save souboru pohybovala pod hranicí 6 MB, bylo všechno v pořádku. Poté, co velikost savu 6 MB hranici přesáhla, se však hra občas zakuckala, ale ještě pořád to byl ojedinělý jev, který nebyl spojený s žádnou konkrétní situací (příliš mnoho postav na scéně, první kroky v právě načtené oblasti atd.). Od chvíle, kdy velikost save souboru atakuje hranici 8 MB (a dá se počítat, že se bude s dalším hraním stále zvětšovat), už se ale hra na půl sekundy či sekundu seká docela často.

Na rozdíl od kolegů z CVG mi nepomáhá restart konzole ani hry, ani hrátky s nastavením automatického ukládání, ani hraní v third-person pohledu (což je můj standardní způsob), ani nic jiného. A sekání je také mnohem horší. Proto jsem přestal hrát, dokud tento problém Bethesda nevyřeší. Zkazil bych si skvělý zážitek. Na obzoru je samozřejmě patch pro všechny verze hry, PS3 nevyjímaje, který by tuto potíž měl řešit, jak zaznělo z Bethesdy. Vzhledem k tomu, že k vydání patche vyjde zřejmě až příští týden, tak nezbývá, než si od Skyrimu odpočinout nebo konečně rozehrát PC verzi, která zatím leží nerozbalená na stole. Narazili jste na tento problém také, nebo patříte k výjimkám, co potvrzují pravidlo?

Nejnovější články