Textík, který se Total War: Warhammer týká, je krátký a strohý, ale potvrzuje vývoj hry. Věnuje se vývoji Total War značky i vzestupu multiplayeru a na konci odstavce je psáno: „S tímto (myšleno multiplayerem) experimentujeme v mobilním prostoru s Total War: Kingdoms a sérii přenášíme do fantasy prostředí s Total War: Warhammer.“ Počítám, že Simpsonova zmínka o přenosu série má na mysli hlavní sérii strategických her pro PC.
A víc toho není, nicméně v tomto případě i málo stačí. Creative Assembly (respektive Sega jako majitel studia) uzavřeli smlouvu s Games Workshop před více než dvěma lety (viz článek) a od té doby bylo ticho po pěšině. Na hře měl pracovat samostatný tým, takže by už teoreticky mohl být titul ve fázi, kdy jej Creative Assembly brzy oznámí. Ostatně zmínka v knize by tomu napovídala...
Zatím lze jenom spekulovat, ve které době by se mohl Total War: Warhammer odehrávat. Hráčům stolní verze to asi není třeba říkat, ale po dlouhá léta stabilní svět Warhammeru „postihla“ stále běžící apokalyptická kampaň End of Times, která mohutně zamíchala jednotlivými národy a tedy i armádami.
Část hráčů se zoufale dívá na to, jak se fluff (příběhové pozadí) radikálně proměnilo a s tím i armády, část je šťastná, že se příběh konečně pohnul přes mrtvoly nemalé části stálých osobností universa. Něco mi ale říká, že Creative Assembly pracovali ještě se starým světem.