Dan Connors říká: „Zatím vám o druhé řadě nemůžeme mnoho říci, snad jen, že na ní pracujeme a přemýšlíme, jak pokračovat v příběhu. Což je naše hlavní otázka. Jakmile ji vyřešíme, vše už bude logicky následovat. Samozřejmě, lákavou možností je propojení se seriálem, který patří k nejslavnější a nejoblíbenější součásti lukrativní značky Walking Dead. Potvrzuje to Connors: „Nikdo neříká, že se naše postavy nemohou sejít s těmi seriálovými. Pro nás je to zajímavý koncept“. Ostatně, v první sezoně se objevil kupříkladu Glenn.
Telltale si je ale vědomi toho, že bude těžké navázat na emotivní finále novou řadou. I proto je zjevně řešení konceptu druhé řady obtížné. V týmu také mají jasno, že nesmí narušit to, co dělalo původní sérii tak zábavnou a lákavou, tedy třeba seriálový systém epizod. „Jedním z hlavních cílů je to, co se děje mezi epizodami. Jak přenést zkušenost mezi jednotlivými díly. Jak udržet lidi zaháčkované, aby se o hře mluvilo“.
Jednoduše je prý potřeba držet lidi napjaté, aby se těšili na další epizodu, ať už třeba větším či menším cliffhangerem. „To byla krása první sezony. Když vyšla nová epizoda, lidé přestali dělat to, co zrovna dělali a šli si ji zahrát. To je prostě skvělé“, vysvětluje Connors. Takže toho vlastně mnoho nevíme. Dá se ale očekávat, že se Telltale pokusí někoho ze seriálu do hry zakomponovat, tedy pokud to nebude popírat časovou linii postavy. Nejtěžší ale bude vyrovnat se s očekáváními... nebudou malá.