Blizzard chce urychlit vývoj datadisků pro WoW
zdroj: tisková zpráva

Blizzard chce urychlit vývoj datadisků pro WoW

10. 5. 2011 11:22 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Každý datadisk k World of Warcraft je velkou událostí pro všechny fanoušky a vlastně i pro celý průmysl.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Jenže jak se zdá, současné tempo nedostačuje k tomu, aby se počet pravidelných zákazníků, platících poplatky, udržel na dvanáctimilionové hranici. Ačkoliv to Blizzard neuvádí jako „onen“ důvod, od launche Cataclysm se snížil počet platících hráčů o šest set tisíc. Jistě, je to v celkové mase malé číslo, ale pořád je to přes půl milionu platících hráčů. Co by za ně jiné MMORPG daly. Blizzard vidí problém v tom, že hráči už jsou příliš dobří a datadiskem se prokoušou rychle.

Michael Morhaime z Blizzardu poznamenává: „Myslíme, že v Cataclysm se dokázali obsahem prokousat rychleji než dříve, a proto pracujeme na vývoji dalšího obsahu. Musíme být v přinášení tohoto obsahu rychlejší, je to jedna z příčin proč se teď zaměřujeme na snížení časového rozpětí mezi expanzemi“. Je pravdou, že lidé se WoW prosekávají čím dál rychleji, což může být spojené s pravidelnými stížnostmi veteránů na konstantní snižování obtížnosti hry.

Nicméně, méně času by se mohlo rovnat menšímu rozsahu expanze. Na to nebyl schopen či spíše ochoten Morhaime relevantně odpovědět, což je ale logické. I kdyby byly urychlené expanze objemově menší, nejde to jen tak ohlásit. Samozřejmě jde v neposlední řadě hlavně o peníze z datadisků, jejich prodej bývá taktéž masivní, a i když se připravuje nástupce WoW s krycím jménem Titan, Azeroth se ještě pár let nehodlá vzdát svého primátu. Navíc se teď chystá launch Cataclysm v Číně a to by mohlo vygenerovat zajímavá čísla pro Activision-Blizzard.


Nejnovější články