Bethesda se vyjadřuje ke zpomalováním Skyrimu na PS3
zdroj: tisková zpráva

Bethesda se vyjadřuje ke zpomalováním Skyrimu na PS3

7. 12. 2011 14:17 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Nedávno se Josh Sawyer, vývojář z Obsidianu odpovědný za Fallout: New Vegas, vyjádřil (přečtěte si o tom v našem článku) k problémům PS3 verze Skyrimu, na níž ovšem už nepracoval (sám to zdůraznil).

Dle něj bylo zpomalování hry na PS3 poměrně závažným problémem, s nímž se potýkali už při tvorbě F:NV a jen tak jej prý Bethesda nevyřeší. Nyní se ovšem za Bethesdu vyjádřil Pete Hines, který Sawyerovy úvahy a argumenty popřel.


Dá se říci, že hlavním Hinesovým argumentem je fakt, že Sawyer prostě na Skyrimu nepracoval a mluví o technologii, která je dál, než v jaké podobě ji znal on. „Ne, to není pravda. Předkládá problémy, které už jsme dávno vyřešili. Josh Sawyer na Skyrimu nepracoval a ani nepracoval s tímto enginem, takže jeho komentáře opravdu nereflektují, jak naše aktuální technologie pracuje“. Bethesda nabízí alespoň několik řešení, která by mohla těm, kteří i po nejnovějším updatu mají problémy, pomoci.

Pokud mezi ně patříte, poznamenejte si. Vypnout auto-save, který může občas u velkých sejvů, třeba při přechodu do nové oblasti, způsobit škobrtání celé hry. Vyčistěte si harddisk. Skyrim je prý celkem náročný a navíc se ukazuje, že různé značky HDD, protože ne každá PS3 má stejný disk a ne každá má původní, reagují na hru jinak. Nu a také pomůže, když necháte čas plynout pomocí čekání. Během vašeho čekání totiž hra vyřeší případné reakce ve světě, které odráží vaši činnost. Při extrémním přístupu můžete čekat třeba měsíc, uložit hru, restartovat hru a znovu načíst pozici.

Každopádně jsou si v Bethesdě vědomi toho, že i když patch 1.2 pomohl velké části hráčů s PS3, nepomohl všem. Momentálně prý vývojáři analýzou různých ložených pozic zjistili, že za problémy nemůže jedna věc, ale několik malých, zkombinovaných věcí. Momentálně se pracuje na úpravách těchto problémů, ale v updatu 1.3 je ještě nečekejte.

Nejnovější články