Army of Two se rozsvítila červená
zdroj: tisková zpráva

Army of Two se rozsvítila červená

23. 10. 2007 0:01 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Ne, hrdinové kooperativní akce nedostali ránu-čenichovku, pouze jim EA ukázali značku STOP. Proč až na poslední chvíli?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Možná si pamatujete situaci z dávných dob, kdy některý papírový magazín "sjel" nějakou hru více než půl roku před jejím oficiálním vydáním. Nyní se historie málem opakovala, ale nebylo by to psaním z alpha/beta/preview-verze, nýbrž něčím nepříliš často vídaným. Kooperativní akce Army of Two byla ještě minulý týden potvrzena na 13. listopad, časopisy už standardně obdržely review-verzi, aby do svých příštích čísel zmákly recenzi, trailery nás zahlcovaly každých pár dnů, hra už se pomalu odesílala do lisovny... a najednou STOP. Electronic Arts na poslední chvíli zatáhli za záchrannou brzdu a rozhodli se Army of Two odložit na první čtvrtletí 2008, čili nejspíš na březen.

Co je vedlo k tomu, aby se připravili o analytiky odhadovaných 54 milionů dolarů na tržbách aneb 3% příjmů ve fiskálu? Oficiálně to byly ohlasy z interních i externích míst a potřeba dodatečného vyladění hry. Ta na začátku tříletého vývoje prožila v montrealské pobočce mnoho experimentů, co bude fungovat pro účely hratelnosti a co nikoli, kvůli čemuž autoři například neměli čas vybalancovat všechny z několika stovek zbraní. Přiznávají, že udělali chybu v dřívějším neuvědomění si způsobů, jak by ještě mohli hru zdokonalit. Že by tedy projednou opravdu nešlo o odklad áčkového multiplatformního titulu kvůli ve vývoji "zaostalé" PS3 verzi?

Tvůrce podpořilo vedení EA, které chce mít z Army of Two sérii a k takovým novým značkám bývá vždy tolerantnější, čili dopřává jim více času na dozrání. Pokud tedy nejde o pravidelně vycházející sportovní nebo jiné tituly, dovedou i EA upřednostnit kvalitu před stihnutím vánoční sezony za každou cenu.

zdroj: 1UP

jd

Nejnovější články