Martin Kovář ze specializovaného serveru StarTrekGames.cz přeložil první rozhovor s producentem Dougem Pearsonem uskutečněný po vydání hry. Interview se původně objevilo na anglické fansite Elite Force Extreme a řeč se v něm stočila na důvody k přesunutí příběhu na vesmírnou loď Enterprise, multiplayerové módy, hektické finišování hry, úspěchy v žebříčcích prodejnosti nebo možnost zabít kapitána Picarda.
-
EFeXtreme.com: Kampaň pro jednoho hráče je skvělá. Obsahuje mnoho naskriptovaných událostí a filmových scén. Jak dlouho trvalo vytvořit tyto filmové scény a skripty?
Doug Pearson: Tvorba hry od začátku do konce trvala přibližně dva roky. Ve spoustě krve, potu a slz byla dokončena na konci května. V té době byl už vývojový tým zcela vyčerpán tím, že valnou část výrobní doby pracoval o víkendech, aby hru dokončil. Skripty byly velmi komplexní, protože jsme se snažili vložit do hry velké množství možností, kdy má hráč více cest k vítězství, a to také vyžadovalo mnohem více testování problémů týkajících se těchto vícenásobných voleb. Kromě toho jsme do hry zahrnuli přes 200 minut filmových scén, které byly vytvořeny díky úsilí herních návrhářů při jejich skriptování... [více]
Na závěr tu máme alespoň dvě dobré zprávy - jednak připravujeme podrobný návod pro Elite Force 2 a dále administrátor výše zmiňované fanouškovské stránky StarTrekGames.cz chystá češtinu pro plnou verzi hry, která naváže na jeho starší lokalizaci dema.