-
Na jakém engine hra poběží a jaké zásadní změny přinese?
Armed Assault je stejně jako jeho předchůdce Operation Flashpoint zaměřen hlavně na boj z dálky v obrovském otevřeném prostoru, a i když děláme pokusy s nějakými alespoň jednoduchými možnostmi, jak zneškodnit protivníka nablízko, zápasení rozhodně nečekejte. To se týká i skákání, které ve hře určitě nebude, i když plůtek bude možné překonat jinak.
Hra poběží na vylepšeném enginu Operation Flashpoint: Elite, což přináší zejména větší rozhled nebo možnost hraní obřích multiplayerových bitev. Rovněž je možné zobrazit podstatně větší počet jednotlivých stromů, které lze za pomoci dostatečně silného stroje vyvrátit i s kořeny a vyrobit si tak nečekaný průsek. Vítanou změnou bude i podstatně detailnější městské prostředí a rozšířené možnosti ničení objektů. Vodní toky ve hře zpracovány v určité omezené míře budou včetně možnosti řídit bojová plavidla, ale plavat zatím nelze. Tunely zatím ve hře nenajdete... [více v 1. a 2. části rozhovoru na CGM]
zdroj: CGM