Top články

  • gods will be watching

    Mohl a měl to být příběh jak z pohádky. Geniální nápad a z něj vzniklá skvělá hra zrozená na Ludum Dare se dočká velkého zpracování. Zápletkou nevybíravé sci-fi o špionáži a volbách, které nejsou dobré ani špatné a jen vy se musíte popasovat s jejich následky. Kombinace adventury a tahové strategie, která se dotkne etiky, filosofie i náboženství. Gods Will Be Watching byla prostě příslibem něčeho skvělého. Jenomže ono tomu tak není a tohle rozpixelované dobrodružství ve skutečnosti neumí s ničím z výše jmenovaného naložit. celý článek

    avatar Kozy 31. 7. 2014 v 20:25

    Takhle drsný hodnocení jsem tady nečekal ale souhlasim, opakování těch samejch scén pořád dokola je dost frustrující a taky se mi nelíbí až moc velkej podíl náhody. Doporučil bych... celý komentář

  • Ghostcontrol Inc. – recenze

    30. 7. 2014 v 19:55 - Recenze Autor: Jakub Kovář 0

    ghi

    Krotitelé duchů jsou skvělá série filmů, která nabídla správný mix akce, napětí a především výborného humoru. Dřívější pokusy o převedení do herní podoby především v případě oficiálního videoherního pokračování filmů jménem Ghostbusters: The Videogame nedopadly vůbec špatně, stejně jako i několik mobilních hříček. Ghostcontrol Inc. si nyní troufá na zpracování ve formě taktické tahovky a i když se ke slavné značce oficiálně nehlásí, zdroj inspirace je jasný. celý článek
  • Light - recenze

    27. 7. 2014 v 11:41 - Recenze Autor: Lucie Jiříková 0

    light

    Grafické pozlátko vysokorozpočtových her potěší, ale velmi často se za dvěma zcela odlišně vypadajícími hrami může skrývat velmi podobný herní systém, který k vám jen hledá cestu v jiném vizuálním kabátku. Kupříkladu o Light se s trochou nadsázky se dá říci, že funguje jako kombinace Watch Dogs a Hitmana. Šmejdíte kancelářskými prostory, garážemi a soukromými domy, hackujete počítače a terminály, hledáte tajné složky a přitom se snažíte vyhnout všem nepřátelům. celý článek

    avatar C-BEAM 27. 7. 2014 v 13:01

    mne sa skôr vybavil Rainbow Six, vyzerá to dosť podobne. celý komentář

  • The Walking Dead: Season Two - Episode 4

    Čekat na další epizodu skoro tři měsíce vážně není v pořádku. Telltale si asi ukousli si více, než na co stačili, a kvůli novým projektům (Tales from the Borderlands, Game of Thrones) horko těžko stíhají dokončovat projekty již rozjeté. Druhá sezóna The Walking Dead je toho zářným příkladem. Teď, sedm měsíců po první epizodě, teprve přichází čtvrtá. Jmenuje se Amid the Ruins a sama o sobě je výborná, ale první půlhodinu jsem jen vzpomínal, co že se to vlastně minule stalo a kdo je kdo.  celý článek

    avatar ffs007 26. 7. 2014 v 01:29

    Na první sérii to mít nebude a můžou se snažit jak chtějí. Jsem rád za Wolf among us, protože to bylo prostě lepší jak o co se snaží tady. Sice tuhle sérii dojedu (a i další jestli... celý komentář

  • CoH front

    Druhý díl Company of Heroes rozhodně není nepovedenou strategií, ale faktem je, že popularity a také kvalit prvního dílu bohužel nedosahuje. Tvůrci z Relic Entertainment ale ještě nevystříleli všechny trumfy a stejně jako v případě jedničky najíždí na systém datadisků. Ten první nese název The Western Front Armies a nejen, že ho můžete hrát i bez základní hry, ale ještě navíc parádním způsobem původní titul oživuje a křísí atmosféru jedničky.  celý článek

    avatar ja_nic_nevim 24. 7. 2014 v 09:28

    A co Assault Squad 2, už je optimalizovaný a odladěný? Má někdo přehled? celý komentář

  • 418157-asmfront-653x367

    Technicky vzato je Always Sometimes Monsters 2D adventura s RPG prvky, ve které se hráč snaží získat zpět srdce nedávno ztracené lásky. Jelikož se hlavní postava ocitla úplně na dně, bez peněz a bez střechy nad hlavou, nebude to vůbec nic jednoduchého. Velmi rychle ale zjistíte, že Always Sometimes Monsters je víc než jen "2D adventura s RPG prvky"... celý článek

    avatar yuri.sidius 20. 7. 2014 v 13:31

    Jak získat zpět srdce stracené lásky? Mortal combat poradí *5* http://www.youtube.com/watch?v=cBLjcX28v1w celý komentář

  • image

    S nástupem nové generace konzolí se všichni snaží o grafické či herní vylepšení. Dokonce i LEGO hry přišly s moderním přelivem. Skoro bych se nechala strhnout vlnou euforie. Jenže pak se objeví hra jako Transformers: Rise of the Dark Spark, která vás ze sluníčkové nálady bezpečně dostane. Rise of the Dark Spark totiž kašle na jakékoliv pozlátko tak dokonale, že vypadá a bohužel se i hraje jako deset let stará hra, kterou už tehdy nikdo nechtěl. celý článek

    avatar Keyz 19. 7. 2014 v 18:16

    Grafika z PS1 http://uppix.com/f-TransGame_2014_053a9ebb20016d75e.jpg *1* celý komentář

  • Shovel Knight - recenze

    17. 7. 2014 v 20:30 - Recenze Autor: Tomáš Marný 0

    SK_04

    Tlačení na pilu na nostalgie, doprovázené bezhlavým rozhazováním jmen kultovních klasik jako Castlevania, Mega Man, Super Mario Bros. 3 nebo třeba Ghosts ‘n Goblins, není ve videoherním průmyslu nikterak neobvykle. Hra s dostatečně přesvědčivou stylizací a adekvátně motivující video kampaní utáhne na staré dobré časy NESu klidně i kickstarterovou kampaň. Jedna věc je ale klasiku citovat a druhá vzít z ní to nejlepší a nabídnout hráčům přesně to, co jste jim slíbili. Vývojářům Shovel Knight ze studia Yacht Club Games se však něco podobného povedlo. celý článek

    avatar yenda1 18. 7. 2014 v 10:28

    Mohl by mi nějaký odpůrce tzv. "indie" her bez emocí a zbytečných invektiv vysvětlit, co ho tak trápí? Že takové hry dostávají prostor? Že vznikají nebo snad nedej bože kohosi baví? ... celý komentář

  • Divinity-Original-Sin-Wallpaper

    Hráči, co žehrají v diskusích, že už hry nejsou, co bývaly, obtížnost se rapidně snižuje a noví hráči oldschool peckám vlastně vůbec nerozumí, nyní musí chrochtat blahem a od svého PC se jen tak nehnou. Pokud lze totiž o Divinity: Original Sin od Larian Studios něco opravdu říci, pak to, že do puntíku naplňuje význam zkratky RPG, čili v excelentní a moderní podobě realizuje koncept her jako Ultima nebo Baldur's Gate. Je snad možné, aby současné RPG mělo lepší reference? celý článek

    avatar leon87 15. 7. 2014 v 20:06

    "a noví hráči oldschool peckám vlastně vůbec nerozumí" No nerozumí. Jak jinak vysvětlíte tohle? http://i.imgur.com/i43HUuq.jpg celý komentář

  • 4wHmQSF

    Klasické adventury jsou možná předurčené k tomu, aby zpracovávaly detektivní příběhy, ale předpokladu navzdory je slavných videoherních detektivů mnohem méně než známých kolegů od filmu či televize. Tuto nerovnováhu se pokusili napravit vývojáři z Faravid Interactive prostřednictvím adventury The Samaritan Paradox, a přestože nového herního Columba nestvořili, vznikl jim pod rukama alespoň zajímavý žánrový počin. celý článek

    avatar Dogkiller 13. 7. 2014 v 18:15

    Na tento typ her bych potřeboval ubrat alespoň 20 palců ze svého 27'' monitoru. I když uhnu pohledem o 5 cm jinam, pořád čumím na ten samý pixel. *1* celý komentář

Novější 1 2 3 4 5 6 277 Starší

Bleskovky

RSS

Záznamy z klubovny

RSS Podcast

Příští živé vysílání

2. 9. od 18.00 | Next Car Game
3. 9. od 16.00 | Fight Club #194
5. 9. od 18.00 | Retro GP: Golden Axe

Kompletní program na GamesczTV @ Youtube.

Předplaťte si Games.cz bez reklam

Váš účet u Games.cz:

cards

Vychází v září

Games.cz na Facebooku

Games.cz na Twitteru

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.