Top články

  • Xenonauts - recenze

    18. 6. 2014 v 20:00 - Recenze Autor: Jakub Kovář 0

    Xenonauts

    X-COM nebo také UFO zná každý fanoušek tahových strategií, který v devadesátých letech byť jen zavadil o nějaké herní zařízení. Obrana Země proti mimozemské hrozbě v čele organizace X-COM totiž přinesla několik revolučních a hlavně extrémně zábavných elementů, které se neokoukaly ani po mnoha rozehráních. Páteří hry byly tahové taktické boje proti mimozemšťanům v pozemních operacích, kde jste veleli výsadkovému týmu. K tomu se pak přidal jednoduchý management základen i globálního výzkumu a vyzbrojování s dodatkovou akční minihrou v podobě sestřelování UFO v reálném čase. celý článek

    avatar uzivatel1982 19. 6. 2014 v 01:52

    Pro mě lepší volba než enemy unkown(ten remake). Má to fajn atmosferu a celou dobu vývoje bylo cítit, že to dělaj autoři který májí rádi klasický tahový strategie. celý komentář

  • Lifeless Planet - recenze

    17. 6. 2014 v 20:30 - Recenze Autor: Tomáš Marný 0

    lifelessplanet-2

    To se takhle najde planeta pokrytá bujnou vegetací, obalená příznivou atmosférou a ještě k tomu s vodou, jenže je moc daleko. Přesto je ale vidina nového živoucího světa natolik lákavá, že vyšlou Američané trojčlenný tým na průzkum, i když bez naděje na návrat. Přistání na finální destinaci však není takové, jaké bylo v plánu a nakonec i planeta, příslib naděje, není tak živá, jak se na první pohled zdála být. celý článek

    avatar seprah 18. 6. 2014 v 02:52

    Tomáš Marný tuhle hru označil v podstatě za marnou. Seems legit. celý komentář

  • Tropico 5 - recenze

    9. 6. 2014 v 16:45 - Recenze Autor: Jakub Kovář 0

    tropico5

    Série budovatelských strategií Tropico si získala srdce mnoha nadšených stavitelů a diktátorů vládnoucích ocelovou pěstí. Tisíce závislých hráčů má na svědomí především pohodová atmosféra a skvěle zvládnuté dávkování nového obsahu i problémů, které vás nutí stále reagovat a něco ve vaší říši upravovat. K tomu přidejte nutnost budovat stát na rozdílných ostrovech a plnit svěřené úkoly s pomocí různých odvětví průmyslu v závislosti na dostupných surovinách, a dostanete nejen karibský, ale i stratégův ráj. Otázkou ovšem je, jestli to může fungovat už popáté v řadě. celý článek

    avatar Keyz 9. 6. 2014 v 17:04

    Btw opravdu je co dělat i po dosažení "maxima" během volného hraní? TotalBiscuit tvrdil, že pak již hráč nemá co dělat, protože nepřihází katastrofy ani ekonomické krize apod... ... celý komentář

  • 5381ccca940da

    Když se vám jedny dveře zabouchnou před nosem, otevřou se někde jiné... nebo tak nějak se to říká. V podobném duchu tvoří své hry i vývojáři z NeocoreGames a zatímco v prvním dobrodružství potomka slavného lovce upírů Van Helsinga jste řešili problémy napáchané vaším otcem, tentokrát přišel čas, abyste uklidili po sobě. Zaslouží si ale pokračování skutečně dvojku v názvu, když už od pohledu působí v podstatě identicky jako předchůdce? celý článek

    avatar leon87 6. 6. 2014 v 22:21

    Verze 2.0? Enhanced Edition? Pan recenzent asi čekal, že tak malé studio jako Neocore dokáže za rok vypustit úplně nový grafický engine a min. dvojnásobně velký herní obsah. Pokud se vám... celý komentář

  • Dragon's Crown - recenze

    4. 6. 2014 v 20:30 - Recenze Autor: Jan Švelch 0

    dcfr

    Pryč jsou ty časy, kdy jste ve 2D fantasy mohli být epičtí, násilní a svalnatí a nikdo vás neobviňoval z misogynie a sexismu. Kultovní hity Golden Axe a Dungeons & Dragons: Tower of Doom se ale i přes nepřízeň politické korektnosti dočkaly svého nástupce. Když veterán George Kamitani, který v 90. letech pracoval právě na Tower of Doom, zveřejnil obrázky z Dragon's Crown, čelil kritice. Hrdinové dvojrozměrné rubačky totiž svými rozměry spadají do nadlidské kategorie - jak muži svými svaly, tak ženy svými vnady. Za barokním fantasy hávem se ale skrývá herní duše kombinující skvělým způsobem mlátičku s RPG. celý článek

    avatar Alex81 5. 6. 2014 v 04:33

    Ty ženský nakupujou podprdy kde? V obchodě s padáky? celý komentář

  • Murdered: Soul Suspect

    Pokud se detektivka hraje, jako když si prohlížíte dětské leporelo, není to detektivka. Vlastně ani hra. Pak už nepomůže ani hustě potetovaný detektiv s problematickou minulostí, sériový vrah v kápi, sbírání důkazů a dokonce ani atraktivní prostředí města s řádně temnou čarodějnickou minulostí. Miloš loni ve svých E3 dojmech označil Murdered: Soul Suspect za „mysteriózní detektivku, která se profiluje jako koncentrát toho nejlepšího z L.A. Noire“. Po zhruba osmi hodinách nudy & trápení musím bohužel konstatovat, že podlehl iluzi (ale to se stává, nesmutni Miloši) dobře připravené prezentace tvůrců z Airtight Games. Murdered je koncentrát zajímavých nápadů a postupů, které tvůrci naplnili triviálním příběhem a detektivními „problémy“, které zvládne vyřešit i můj pes. Stačí Julce nasadit detektivní klobouk à la Kojak (vypadá pak asi nějak takto), jaký shodou náhod nosí i hlavní hvězda hry Ronan O'Connor. celý článek

    avatar N7N7 4. 6. 2014 v 00:25

    "Pokud se detektivka hraje, jako když si prohlížíte dětské leporelo, není to detektivka. Vlastně ani hra." A co Proteus, který zde dostal 8/10? (http://games.tiscali.cz/recenze/proteus... celý komentář

  • ow

    "Nerušit, necivět, nepostávat - probíhá zákrok!" Na chirurgii a možná ještě na pitevně by člověk nad takovou zprávou mávl rukou a v klidu dodržel instrukce. V Outlast: Whistleblower je ale všechno trochu jinak. Každé písmeno, každá věta a každá situace tu má naprosto jiný, děsivý význam. Studio Red Barrels se loni blýsklo s Outlast, který lze považovat za jeden z nejpůsobivějších survival hororů poslední doby. Nedávno pro hru vydali rozšíření Whistleblower, od nějž si fanoušci slibovali podobně psychicky náročný zážitek.  celý článek

    avatar MARTASLJ19 3. 6. 2014 v 00:32

    Hmm sedmičku ani náhodou. Toto DLC je lepšie než pôvodná hra vo všetkých smeroch a to už dobrodružstvo s novinárom stálo za to. celý komentář

  • recenzeart

    Bez pár dní přesně před dvěma lety během E3 2012 ohromil Ubisoft veřejnost prezentací demoverze hry, která vzbudila všeobecný zájem. Watch Dogs zaujala zpracováním prostředí, otevřeným světem a zejména hackováním coby hlavní zbraní. S každou další informací či ukázkou se zaujatý šum stupňoval, protože pesimismu a přehnané marketingové kampani navzdory, hra zkrátka vypadala dobře. Vydání v listopadu 2013 hráči netrpělivě očekávali s vírou, že si zahrají první „skutečnou next-gen hru“. Měsíc před vydáním však přišla zpráva, že se vydání „hackovacího GTA“ posouvá o půl roku. Vzhledem k tomu, že Ubisoft přišel nejen o atraktivní možnost vydat hru společně se startem nových konzolí, ale též o lukrativní vánoční období, zavrtal se červ pochybnosti hluboko pod kůži snad každému. A zcela oprávněně, jak potvrdila hra samotná. celý článek

    avatar Lawliet 31. 5. 2014 v 15:18

    Ta chybějící reakce prostředí na kulky se nezlobte, ale to vypadá debilně ať si tu vodu na-animují sebe-líp. Uvěřitelnost prostředí je v sandboxu podle mě snad číslo jedna, protože v... celý komentář

  • wolf among us epizoda 4

    Bigbymu je co závidět. Vidí jako rys, čmuchá jako žralok a mluví charizmatickým hlasem Adama Harringtona, který by lámal dívčí srdce i přes telefonní drát. Co je ale nejdůležitější, Bigby toho hodně vydrží, což je pro šerifa Fabletown klíčové. Kumpáni do něj mohou vyprázdnit půl kila olova a on jim beztak zakroutí krkem. Bigby to moc dobře ví a svou dominanci si užívá. Jenže pak schytá jednu stříbrnou kulku a skácí se k zemi jako upír. Čert vem otevřenou zlomeninu předloktí, ta se za pár hodin zhojí, ale stříbro, to vážně bolí. Na první minuty čtvrté epizody The Wolf Among Us se vám zkrátka nebude koukat dobře. celý článek

    avatar Jack1947 29. 5. 2014 v 22:51

    Takové to mensi creambrillé pred mnohem (doufám) lepsim finálem. Souhlas! *3* celý komentář

  • 1849 - recenze

    28. 5. 2014 v 20:45 - Recenze Autor: Lucie Jiříková 0

    mzl.gzttoxrr

    V hromadném přesunu zlatokopů do oblasti s výskytem větších zásob zlata je pořádný kus romantiky. Dobrodruhové opouštěli všechny dosavadní jistoty a vrhali se do zcela neznámých vod pouze s vidinou rychlého zbohatnutí. A přestože se na některé z nich vážně štěstí usmálo a udělalo z nich boháče, většina z nich se musela spokojit s tím, že nepošla hlady. Skvělý námět na hru, že? Mysleli si to i vývojáři ze SomaSim a před námi stojí výsledek jejich "zamyšlení" v podobě strategie s prostým názvem 1849. celý článek

    avatar vonTossis 29. 5. 2014 v 08:57

    To je tak strašně nezajímavá hra, že si ještě nezasloužila ani jeden komentář *1* celý komentář

Novější 1 2 3 4 5 6 274 Starší

Bleskovky

RSS

Záznamy z klubovny

RSS Podcast

Tea Club #7: Matouš Ježek

Přehrát
video ▶

Přehrát
audio ▶

Příští živé vysílání

22. 7. od 18.30 | Indie trip #01
23. 7. od 16.30 | Fight Club #188
24. 7. od 18.00 | Riftování s Oculusem
25. 7. od 18.00 | Retro GP: Tresspasser

Kompletní program na GamesczTV @ Youtube.

Předplaťte si Games.cz bez reklam

Váš účet u Games.cz:

cards

Games.cz na Facebooku

Games.cz na Twitteru

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.