Zaostřeno na RTS Stronghold 2
zdroj: tisková zpráva

Zaostřeno na RTS Stronghold 2

19. 1. 2005 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Vývojářský tým Firefly Studios chystá pro příznivce své budovatelsko-dobyvatelské strategie Stronghold (2001 - recenze - 90 %) její pokračování - Stronghold 2 a právě z této hry vám nyní můžeme nabídnout balík pěkných nových obrázků.

Podle nedávného rozhovoru na stránkách belgického magazínu GamesPlanet by měl titul Stronghold 2 vyjít letos v dubnu, jiné zdroje ale uvádějí i červenec. V každém případě, základem hry je 3D grafický engine vyvíjený už od začátku roku 2003. Co se týče příběhu, ten ještě nebyl zcela odhalen. Nicméně, těšit se prý můžete na úplně novou linii, ve které nebudou chybět ani ještě horší padouchové, než dříve. Své dobrodružství začnete coby podřadný sluha, takže bude kam povyšovat, a vaším cílem bude zjistit, co se stalo vašemu králi.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Stronghold 2 s sebou vedle SP kampaně, skirmish módu, multiplayeru a dosud neodhaleného nového herního módu přinese i celou řadu dalších novinek a vylepšení - přidány byly například formace, vylepšena AI a dočkáte se rovněž rytířských turnajů. Jednou z největších změn je však to, že tentokrát hráč nebude moci prorazit skrz kamennou zeď pouze s ruční zbraní, což se v původní hře vyskytovalo především z důvodu vyváženosti a nedostatku času, i když šlo o záležitost ve skutečnosti nereálnou. Pokud jde o simulační část hry, tam vás čekají dvě větší změny. První se týká života poddaných, který je provázán s ekonomikou - více se na něm totiž odrazí různé nepříjemnosti jako krysy, mor, záplava odpadu, kriminalita, ad.

Druhou velkou změnou je v této části hry nová sim-sekce znázorňující život pánů. S tím právě souvisí již výše zmíněné rytířské turnaje, ale také další pro dané období typická zábava a potřeby (od ovčích farem, přes tkadleny k šatům a tanečním zábavám, soudy, bohoslužby, aj.). Dále Stronghold 2 slibuje o 50 % více budov než v předchozím díle. Jak už jsme zmínili v některé z našich dřívějších zpráv, novinkou budou i souboje uvnitř budov (na více úrovních) a možnosti pohledů kamery, což obojí dává prostor novým strategiím. Nějaká vylepšení pochopitelně proběhla i u jednotek. Například rytíři mohou bojovat na koních i bez nich. Budou zde i některé úplně nové jednotky. V neposlední řadě nebude chybět ani vylepšený 3D editor map.

korgull

Nejnovější články