Zakončení příběhu Deus Ex: Mankind Divided nejvíce ovlivní volby z konce hry
zdroj: tisková zpráva

Zakončení příběhu Deus Ex: Mankind Divided nejvíce ovlivní volby z konce hry

9. 10. 2015 13:49 | Preview | autor: Adam Homola |

Deus Ex byl vždy o volbách hráče a ctít to tvůrci chtějí i v případě Mankind Divided - včetně příběhového konce hry. Na rozdíl od Deus Ex: Human Revolution by měl být v Mankind Divided konec mnohem přirozenější a hra by vás neměla tak okatě postavit před explicitní nabídku s výběrem z několika možností. Zároveň bude ale poslední úroveň hry v kontextu dokončení příběhu nejzásadnější.

"Nechceme použít jednoduchý systém, kdy si prostě vyberete konec. Půjde o komplexní a organicky budované vyvrcholení děje, postavené na rozhodnutích hráče napříč celou hrou s tím, že na konci se všechno spojí. Kolik je ve hře konců neprozradím, ale pár jich je," řekl v rozhovoru pro PCGamesN producent hry Olivier Proulx.

Netřeba se ale obávat všech úvodních rozhodnutí s tím, že by vám některé z nich zkazilo konec hry. Jakkoliv volby v rané fázi hry mají na konec vliv, klíčová je poslední kapitola. Rozhodnutí ze začátku vám tak mohou konec lehce poupravit, ale zásadní dějové posuny tím či oním směrem ovlivní až vaše činy v poslední úrovni.

Příklon k mnohem kontextově citlivější volbě závěru lze jedině přivítat - ve hře pak nedostanete na výběr mezi "A nebo B", ale konec by měl vyplynout z důležitých momentů poslední úrovně. Komunita dopad voleb stejně hned po dohrání rozklíčuje a všichni budou vědět, co udělat pro který konec, ale alespoň to bude hra prezentovat trochu přirozeněji než jako tomu bylo v Human Revolution. Deus Ex: Mandkind Divided vychází 23. února na PC, PS4 a Xbox One.

zdroj: Archiv

Nejnovější články