"Nechceme použít jednoduchý systém, kdy si prostě vyberete konec. Půjde o komplexní a organicky budované vyvrcholení děje, postavené na rozhodnutích hráče napříč celou hrou s tím, že na konci se všechno spojí. Kolik je ve hře konců neprozradím, ale pár jich je," řekl v rozhovoru pro PCGamesN producent hry Olivier Proulx.
Netřeba se ale obávat všech úvodních rozhodnutí s tím, že by vám některé z nich zkazilo konec hry. Jakkoliv volby v rané fázi hry mají na konec vliv, klíčová je poslední kapitola. Rozhodnutí ze začátku vám tak mohou konec lehce poupravit, ale zásadní dějové posuny tím či oním směrem ovlivní až vaše činy v poslední úrovni.
Příklon k mnohem kontextově citlivější volbě závěru lze jedině přivítat - ve hře pak nedostanete na výběr mezi "A nebo B", ale konec by měl vyplynout z důležitých momentů poslední úrovně. Komunita dopad voleb stejně hned po dohrání rozklíčuje a všichni budou vědět, co udělat pro který konec, ale alespoň to bude hra prezentovat trochu přirozeněji než jako tomu bylo v Human Revolution. Deus Ex: Mandkind Divided vychází 23. února na PC, PS4 a Xbox One.
zdroj: Archiv