Dnes tu pro jistotu máme oficiální oznámení přímo ze stolu společnosti Sierra Entertainment, dokonce i s termínem vydání, který byl stanoven na letošní podzim 2007 (PC verze vyjde v září) a šesticí nových screenshotů, jež si můžete prohlédnout v naší galerii. Vývojem World in Conflict pro X360 se ve spolupráci s Massive Entertainment zabývá tým ze Swordfish Studios. Jejich práce podle tiskové zprávy spočívá v optimalizaci hry pro ovladač dané konzole a v implementaci nové HUDu, který by měl být s ohledem na konzolisty mnohem praktičtější. Že by se chystaly nějaké exklusivity v obsahu, to tiskovka nezmiňuje.
Děj World in Conflict se tematicky dotýká studené války, scénáře napsaného známým autorem Larrym Bondem. Podle toho Berlínská zeď nebyla nikdy stržena. Příběh začíná v roce 1989 a staví proti sobě dvě supervelmoci - Sovětský svaz a USA. Kromě singleplayerové kampaně, v jejímž rámci ztvárníte velitele jednotky s posláním dobýt zpět sověty zabraná americká města, hra slibuje také řádné multiplayerové vyžití až pro 16 hráčů v různých herních módech, včetně týmových typů, jako Domination, Assault a Tug-of-War, kde si budete moci vybrat hned z několika rolí. Mimochodem, minulý týden jste si na našich stránkách mohli přečíst dojmy z multiplayeru World in Conflict.