Jedna z hlavních změn se týká systému run pro Dead Knighta. Runy už se nedobíjí souběžně, ale dle elementu postupně, jedna po druhé. To by mělo hráčům poskytnout více prostoru k taktizování a manévrování, aby nebyli tak často zaseknuti v čekání, až se jim dobijí všechny runy naráz.
Druidy mimo jiné čeká takzvaná Eclipse, lišta, která se dobíjí dvěma směry. Za Arcane kouzla se posunuje směrem k Sun Eclipse, což poskytne Nature buff, s následně za Nature kouzla si to namíří k Lunar Eclipse, což poskytne Arcane buff.
Cílem je, aby hráči rychle střídali obě Eclipsy a hraní za druida bylo zase o něco živější. Hunteři přišli o munici. Žadné šípy apod., váš imaginární toulec je nyní bezedný a za ty reálné dostáváte batohy ve stejné hodnotě. Navíc se místo many objevil u Huntera takzvaný Focus a další změn se dočkala i sféra petů.
Paladinové nyní kumulují Holy Power, aby při jejím nabití mohli použít jednu ze schopností. Warrioři zase dobíjí Rage ne podle zranění, ale stabilně podle útoků, stejně jako zisk Rage při obraně je nyní odvozen od vašeho zdraví a ne levelu oponenta. Na Warlocky čeká značně přepracovaný systém Soul Shardů - slouží jako zdroj, který je jednorázově spotřebovatelný.
Celý výčet změn najdete zde a další informace v češtině třebas tady. Patch 4.01 o velikosti několika GB už by měl být v tuto chvíli nasazený.