V interním buildu hry mají tvůrci vozidla pojízdná a použitelná, ale bude ještě chvíli trvat než budou ve stavu, který by se blížil finální verzi. Studio zapracovalo i na hratelných frakcích. Rusové budou mít v early access verzi přístup k několika útočným puškám, podpůrným zbraním a doplňkům jako optika.
zdroj: Archiv
Milice ještě není hotová, například textury pro vojáky této frakce jsou prý stále rozpracované, ale celkově je v natolik dobrém stavu, že se tvůrci nebojí hráčům v early access verzi tuhle frakci zpřístupnit. Další zajímavostí je randomizér statických prvků na mapě, konkrétně budov, což bude mít velký vliv na potyčky vojáků na blízko. Může jít například o pouhou zeď blokující uličku, která byla v minulé hře volná.
S podobnými změnami tvůrci počítají už v předběžném přístupu a hodlají systém rozšiřovat o dveře, okna a další náhodně generované prvky, které mapy oživí. Cílem je, aby se hráči neučili mapy nazpaměť a procházeli je pak levou zadní. Naopak, vývojáři chtějí, aby hráči byli ostražití pořád, a netušili, co je čeká za rohem.
V posledním updatu došlo i k velkým úpravám počasí, mraků a nasvícení skrze systém Truesky, ale i k vylepšení či přidání několika dalších grafických efektů. Podívat se na ně můžete na videu, další pak najdete na oficiálním webu. A v galerii je zase k vidění spousta nových obrázků.
Early access verze Squad se na Steamu objeví 15. prosince.