Vedlejší úkoly najdete v Assassin’s Creed Unity třeba i v novinách
zdroj: tisková zpráva

Vedlejší úkoly najdete v Assassin’s Creed Unity třeba i v novinách

2. 9. 2014 12:35 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Zdá se, že Assassin’s Creed Unity by opravdu měl být symbolem nové energie v žilách série. Ačkoliv se hra odehrává „jen“ v Paříži, právě rozsah města, možnost lézt do domů a také košatý strom vedlejších úkolů by měl zaručit, že Unity bude zároveň disponovat velkým, bohatým světem, který vlastně v jednom městě pokryje víc, než jiné díly v celé zemi.

Scenárista Robert Lees se rozpovídal o tom, jak budou fungovat úkoly v rámci otevřeného světa a jak moc budou provázány s nějakými reálnými postavami a událostmi. Ve zkratce by se tohle vše dalo shrnout slovíčkem „zcela,“ ale nechme to Leese rozvést. „Ve hrách s otevřeným světem míváte standardní úkoly. Ale my jsme si uvědomili, že s Paříží máme k dispozici tunu historických událostí a rozhodli jsme se toho využít. Ve výsledku pak má každá vedlejší aktivita nějaké historické pojítko buď k zajímavé osobnosti a nebo události, která se v té době odehrála.“

Spousta z těchto událostí je sice soustředěná na relativně malé osoby co do významu v rámci celé Francouzské revoluce, ale zároveň dobře dokreslují dobový kontext a hlavně mohou solidně prohloubit celkovou atmosféru hry. Vedlejší úkoly budou většinou „samonosné“ a budou se lišit od hlavní příběhové linie. „Občas se naše příběhy protnou nebo navážou na postavy, se kterými jste se setkali, jako třeba Markýz de Sade. Ale jako hráč se můžete k těmto úkolům dostat kdykoliv a nejdou tedy propojit příliš úzce s hlavním tokem vyprávění.“

zdroj: Archiv

Obecně platí, že Asasíni vám budou dávat úkoly, které souvisí se zlepšováním života obyvatel Paříže, takže občas tyto vedlejší úkoly budou pocházet odsud. Častěji ale prostě na tyto vedlejší úkoly narazíte, ať už náhodou nebo pečlivým zkoumáním. „Ve městě klidně narazíte na lidi, kteří vám dají daný úkol, ale třeba si můžete přečíst noviny, které po městě najdete a objevíte tak nový úkol. Třeba si přečtete článek v novinách a na mapě se objeví ikona, k níž se vydáte a prozkoumáte okolí. Takže se opravdu vyplatí objevovat v otevřeném městě co půjde,“ vysvětluje Lees.

Zdá se tedy, že by mohl být konec generických misí „zachraň okradeného“ a spíše by prim mohly hrát mikropříběhy ze života pařížského lidu. I kdyby byly obsahově třeba podobné základním úkolovým archetypům, dostatečné okořenění příběhem a zasazení do konkrétního kontextu dokáže divy. Přesvědčíme se o tom 13. listopadu, kdy hra vychází na PS4, Xbox One a PC.

Nejnovější články