V Kid Icarus si můžete hrát s obtížností, ne bezplatně
zdroj: tisková zpráva

V Kid Icarus si můžete hrát s obtížností, ne bezplatně

1. 2. 2012 12:55 | Preview | autor: Petr Poláček |

Řady zábavných 3DS her rozšířil minulý pátek Resident Evil: Revelations (recenzi očekávejte dnes) a na obzoru se rýsují další potenciální libůstka - Kid Icarus Uprising. V minulém roce jsem poměrně velké kusy této hry vyzkoušel už před launchem 3DS a později i na E3, a přestože mi pár věcí úplně nesedělo (příliš prudké změny herních stylů, neodladěné ovládání), na seznam nadějných titulů se dostala s přehledem.

zdroj: Archiv

A protože se vydání blíží (23. března) přišlo mi vhod nové video, které mi hru vlastně připomnělo. Není sice moc dlouhé, ale názorně ukazuje fungování jednoho z doprovodných herních prvků – nastavení míry intenzity akce, což výrazně ovlivní nejenom váš zážitek (kvůli obtížnosti), ale i motivaci k opětovnému hraní. Jak vlastně celý slavný „intesity“ systém funguje v praxi?

Jak vidíte na videu, minimální míra intenzity je 0.0 a maximální 9.0, standardně je nastavena na 2.0.  Zvyšovat ji můžete po desetinách, což ovlivní počet nepřátel a způsob, jakým vás budou otravovat, ale také míru získaných srdíček (bodů) a sílu zbraní, které budou padat z nepřátel.

Intenzitu akce lze měnit pro každou kapitolu zvlášť, ale vtip je v tom, že každá změna má podobu vaší sázky s hrou. Za každé zvýšení intenzity musíte vsadit do „kotlíku“ určitý počet srdcí, a když v dané kapitole zemřete a nedohrajete ji, tak o vsazená srdce přijdete a opačně. Jako motivace pro hraní za různých podmínek, potažmo hraní opakované, by to mohlo fungovat pěkně, i když je to tak trošku gambl, který naše vláda nemá ráda. Takže jim o tom nebudeme říkat :)

Prvků, kvůli kterým by mohl Kid Icarus Uprising stát potenciálně za hřích je ale víc. Kromě devíti tříd zbraní, které můžete posbírat a mít při jejich použití pokaždé odlišný zážitek ze hry, jsou to ovladatelná vozítka rozházená po kapitolách a zmínku zaslouží také podpora periferie Circle Pad Pro, což je v podstatě přídavek s druhým analogovým knoflíkem. Honza Vitík jej testoval při hraní Resident Evil: Revelations a v brzké době o tom určitě pár řádků sepíše.

Nejnovější články